Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@05:16:31 GMT

وضعیت قرمز کرونایی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۴۶۶

استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله همه‌جانبه با ویروس کرونا گفت: در این راستا برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا بازارهای سرپوشیده ۴ شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود. ناطقان:عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در برخی از شهر‌های استان بوشهر اظهار داشت: برای مقابله با انتقال ویروس کرونا باید همه اقشار جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با قدردانی از اصناف و بازاریان در همکاری با ستاد مقابله با کرونا گفت: ادامه همکاری نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد و همه مردم باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

استاندار بوشهر از ایجاد محدودیت‌ها در مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا در استان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار‌های سرپوشیده ۴ شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.
برچسب ها: کرونا ، ناطقان ، بوشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ناطقان بوشهر مقابله با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های بسیار مهمی در حوزه آب استان بوشهر در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها با جدیت در دستور کار است.

وی از اجرای خط انتقال آب از سد شهدای تنگ‌ارم خبر داد و بیان کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان در آستانه فصل گرما به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر حل مشکلات آبرسانی روستاهای دشتستان را از ویژگی‌های خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم به دهرود دانست و گفت: با احداث این خط انتقال به طول ۳۴ کیلومتر از سد شهدای تنگ ارم به شهر و روستاهای انتهایی بخش ارم روستاهای دهرود علیا و سفلی مشکل آبرسانی این مناطق برطرف شد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و ۶ روستا سه هزار و ۵۰۰ خانوار بخش ارم دشتستان را تحت پوشش قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر انشعاب آب شهر تنگ ارم و ۲ روستا به این خط آبرسانی متصل شده است.

لزوم توجه به مصرف بهینه آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان را ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان یکی از پروژه‌های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

عالی، منبع تأمین آب این مجتمع آبرسانی را سد شهدای تنگ ارم دانست و گفت: خط انتقال این سد از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی احداث شده و با اتصال شبکه آبرسانی چهار روستای باقیمانده وضعیت تأمین آب شهر و روستاهای بخش ارم متحول می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های مختلف آبرسانی در آستانه فصل گرما در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر پروژه‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش‌بینی شده تا قبل از تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تأکید بر توجه به مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی از این ماده حیاتی اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات جوی استان بوشهر در ماه‌های اخیر انتظار است مشترکان آب با درک راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 6084034

دیگر خبرها

  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد