Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، روح الله خدارحمی در حاشیه سفر به اردبیل  اظهار کرد: امسال برای دو هزار هکتار از مجتمع‌های گلخانه‌ای در کشور منابع بانکی تأمین می‌کنیم که سهم استان اردبیل در این زمینه ۳۵۰ هکتار است.

وی اظهار کرد: هر چند این رقم به ‌ظاهر زیاد است ولی با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل امیدواریم شرایط اجرای این مجتمع‌های گلخانه‌ای به شکل مطلوب فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه تأمین منابع طرح‌های گلخانه‌ای در کشور توسط بانک کشاورزی یکی از رویکردهای اصلی و مطلوب است، گفت: نمی‌گذاریم این طرح‌ها از سرعت و کیفیت اجرا بیفتند و تمام سعی‌ و تلاش ما بر این است تا به هر شکل ممکن این مجموعه‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

دنبال تملیک واحدهای تولیدی فعال نیستیم

مدیرعامل بانک کشاورزی اظهار کرد: ما به هیچ‌ وجه دنبال تملیک واحدهای فعال تولیدی و اقتصادی نیستیم و به هر شکل ممکن از صاحبان این واحدها حمایت می‌کنیم.

خدارحمی خاطرنشان کرد: در موارد اندک ناچار هستیم طرح‌هایی که توان اجرایی و کار ندارند و یا در مدت مقرر تکمیل نشدند آن‌ها را با مشورت استانداران و فرمانداران به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم.

وی افزود: گاهی اوقات این راه‌حل‌ها همچون عمل جراحی نیازی ضروری است تا واحدهای راکد و تعطیل‌شده توسط اشخاص جدید به چرخه تولید بازگشته و فعال شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی بابیان اینکه به‌ هیچ‌ وجه دنبال تملیک واحدهای تولیدی نیستیم اما علاقه‌مندیم همه واحدهای اقتصادی در سال جهش تولید فعال شوند، گفت: اصحاب رسانه باید ما را مورد حمایت قرار دهند تا واحدی که تعطیل‌شده و امکان تولید با وضعیت سابق را ندارد، به قیمت واقعی و کارشناسی و طبق ضوابط و مقررات به فعالان اقتصادی واقعی واگذارشده و از حالت بلاتکلیفی خارج شود.

خدارحمی بیان کرد: به ‌هیچ ‌وجه واحدهای تملیکی را بانک کشاورزی به نفع خود نگه نمی‌دارد بلکه نسبت به واگذاری آن‌ها اقدام کرده تا چرخه تولید و رونق اقتصادی بیش از گذشته تقویت شود.

48

کد خبر 1405463

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عبدالحمید سرتیپی افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۴۹۹ وام اقتصادی به متقاضیان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان، ۵۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در حوزه سرمایه ثابت بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۶۷ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش در دست اقدام است.

سرتیپی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این میزان تسهیلات با پیگیری‌های صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی گفت: با احتساب این میزان، کل تسهیلات پرداختی و در دست اقدام از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی حدود ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲