Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت و وانت نیسان در محور اسدآباد به کنگاور رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام مأموران پاسگاه انتظامی جنت آباد و بررسی‌های لازم مشخص شد تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو وانت نیسان به وقوع پیوسته و به شدت مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری ادامه داد: با همکاری عوامل اورژانس مصدومان که راکب و سرنشین موتورسیکلت بودند به بیمارستان قائم منتقل و از افسر کاردان فنی پلیس راه برای ترسیم کروکی دعوت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به فوت یکی از مصدومان حادثه به دلیل شدت جراحات وارده، عنوان کرد: برابر نظر افسر فنی پلیس راه، علت تصادف بی مبالاتی از سوی راننده موتورسیکلت به علت حرکت در لاین مخالف و انجام حرکات نمایشی اعلام شده است.

وی با اشاره به وقوع تصادف جرحی دیگری در محور گردنه اسدآباد به همدان بین یک دستگاه کامیون کشنده و خودرو پراید، ادامه داد: متأسفانه در این سانحه دلخراش، راننده خودرو پراید و ۲ سرنشین آن مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان قائم شهرستان یکی از سرنشینان آن فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به نظر افسر کاردان فنی پلیس راه که علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرده از رانندگان خواست: ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حین سفر، همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند.


 

کد خبر 4962808

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت‌زنی در حوزه استخفاظی به یک خودرو لندکروز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بررسی و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که خودرو قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش خودرو برابر نظر کارشناسان ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۹۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهر صدرا خبر داد. 

سردار فرج شجاعی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری "۲۸ صدرا" شهرستان شیراز با اقدامات پلیسی مطلع شدند مقادیر زیادی سیگار خارجی قاچاق در انباری در شهر صدرا دپو شده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

سردار شجاعی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن مکان ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس به شمار می‌آید و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان مرودشت با اقدامات فنی از خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت‌های قاچاق در ۳ منزل مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها، ۳ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق توقیف شده برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی خفر از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین خشنودزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با کالای قاچاق و برخورد با سود جویان، روز گذشته ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "جهرم-شیراز" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۳ هزار و ۲۵۱ ثوب انواع البسه، ۲ دستگاه پلی‌استیشن، ۵ عدد لوستر و ۷۸ عدد بدمینتون خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خفر با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۸ فقره سرقت در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از دستگیری ۵ سارق و کشف ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل برق خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ترانس برق و کابل در سطح شهرستان لامرد، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی ۵ سارق را در این خصوص شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت ترانس برق و کابل در سطح شهرستان اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در کوه چنار

جانشین فرمانده انتظامی کوه‌چنار از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پرویز ارجمند بیان کرد: در اجرای تاکید فرماندهی انتظامی استان مبنی بر اجرای مستمر و هدفمند طرح جمع آوری معتادین متجاهر و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و مقابله با سرقت‌های خرد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه ایام نوروز در سطح شهرستان انجام شد.

او به هماهنگی قضایی در اجرای طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۸ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب که سابقه سرقت هم داشتند و باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز بازپروری منتقل شدند.

سرهنگ ارجمند با اشاره به اینکه اجرای این طرح مورد رضایت اهالی محل قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشت، از شهروندان خواست: جهت برخورد با این گونه افراد و کسانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند با پلیس همکاری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در خرامه

جانشین فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری سارق و کشف خودرو پراید مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی رمضانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر وجود سواری پراید سرقتی در یکی از محلات شهرستان خرامه، شناسایی و توقیف خودرو مورد نظر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رمضانی افزود: مامورین با هماهنگی قضایی به محل عزیمت که مشاهده کردند یک نفر سارق در حال اوراق کردن سواری پراید می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه با بررسی انجام شده و استعلام از خودرو مشخص شد سواری پراید سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد، گفت: سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف قاچاق در شهرستان مهر

جانشین فرمانده انتظامی مهر از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصراله دهقان بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، روز گذشته ماموران این فرماندهی حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی قاچاق شدند.
جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان اینکه در این رابطه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

طرح ضربتی توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در اوز

فرمانده انتظامی اوز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی گفت: در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت در یک طرح ضربتی ۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را به دلیل انجام حرکات نمایشی، عدم ارائه مدارک هویتی و مالکیتی و مزاحمت‌های خیابانی توقیف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • توقیف ٣٨ خودرو در ٢۴ ساعت گذشته در مشهد
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت