Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شعبانپور، سرپرست تیم لبنیات هراز آمل با اعلام این خبر گفت: تمرینات تیم والیبال هراز از روز شنبه هفتم تیر ماه آغاز شده و طبق برنامه ریزی کادر فنی، بازیکنان بحز روزهای آخر هفته، صبح ها تمرینات بدنسازی را در دستور کار خود دارند و عصرها تمرینات تخصصی والیبال را اجرا می کنند.

سرپرست تیم والیبال هراز با اشاره به تمرینات روزهای اخیر تیم هراز گفت: بچه ها انگیزه بالایی دارند و با نظم و جدیت سر تمرینات حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا امسال شرایط خوبی خواهیم داشت.

گفتنی است تمرینات تیم والیبال لبنیات هراز در سالن پیامبر اعظم آمل و طبق پروتکل های بهداشتی بدون حضور هواداران برگزار می شود.

کد خبر 4963372 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال هراز والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فرهاد مجیدی فوتسال والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محور کندوان مسیر در دوجهت ماسال، مکاورد و ولی آباد تا سیاه بیشه ترافیک به صورت سنگین جریان دارد.

وی افزود: همچنین در محور هراز نیز در محدوده‌های پلور و لاسم ترافیک سنگین و در دیگر محورهای تردد عادی و روان است و از نظر جوی مداخله خاصی را شاهد نیستیم.

کد خبر 6062570

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • هراز یکطرفه شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره