Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@22:00:03 GMT

پیام عجیب ستاره پرسپولیس برای سیدجلال

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۷۳۸

پیام عجیب ستاره پرسپولیس برای سیدجلال

وحید امیری در تمجید از کاپیتان پرسپولیس دلنوشته‌ای را به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری با تمجید از سیدجلال برای کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرامش نوشت:

اصلا سن و سال برایش اهمیتی ندارد، چیزی که برای سید مهم است، رسیدن به هدف است
ما عادت کرده ایم که فوتبال اروپا را ببینیم و بعد در تمام ابعاد الگو برداری کنیم و آخرش هم به نتیجه‌ی دلخواه نرسیم، در بیشتر مسائل هم اینگونه عمل میکنیم در صورتیکه در همین حوالی، اگر خوب توجه کنیم می‌بینیم چقدر حرف برای گفتن داریم و چقدر اسطوره‌هایی که سبک زندگی شان کلاس درس است، سید جلال از همانهاست، یک الگوی تمام عیار برای جوانان و نوجوانانی که میخواهند وارد این عرصه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری گفت:

سید تمرین را فدای هیچ چیزی نمیکند، اولویت با تمرین کردن است و البته سالم زندگی کردن.
دیدن همین استارت سریع آن هم درست در دقایق وقت اضافه بعد از تعویض خودش یک کلاس آموزشی ست او با سرعت میرود که فقط انجام وظیفه کند، بی غرور و کاملا حرفه‌ای
کاپیتان با جلالِ پرسپولیس
#سید_جلال_حسینی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

ویدئو: 330332

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد