Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، وکیل اولیای‌دم وحید مرادی گفت: متهم ردیف اول این پرونده در مرحله بدوی به قصاص محکوم شد و پرونده با اعتراض وی به تازگی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی  درباره آخرین مراحل رسیدگی به پرونده قتل وحید مرادی، اظهار کرد: متهم ردیف اول این پرونده در مرحله بدوی به قصاص محکوم شد و پرونده با اعتراض وی به تازگی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت پرونده وحید مرادی / وکیلش چه گفت؟

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی با بیان اینکه این پرونده 18 متهم دارد، افزود: تعدادی از متهمان پرونده به رأی صادر شده در مرحله بدوی اعتراض نکرده و با تمکین به رأی، تقاضای تخفیف مجازات کردند.

وی ادامه داد: تعداد کمی از متهمان این پرونده نیز مدعی بودند که اصلاً در نزاع شرکت نکرده بودند و به رأی صادره اعتراض کردند.

نظامی‌چهارمحالی تصریح کرد: ما نیز نسبت به بخشی از پرونده که شائبه‌هایی در آن وجود داشت، اعتراض کردیم.

فیلم قتل وحید مرادی در زندان

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی خاطرنشان کرد: فیلمهای مربوط به لحظه قتل موجود است؛ در فیلم مذکور مشاهده می‌شود که در لحظات نخست شروع درگیری، مقتول در مکانی نشسته و برخلاف اینکه عنوان می‌شد هدف مقتول اغتشاش بوده، متهمان به وی نزدیک شده و سپس به مقتول آسیبهایی زده بودند.

وی عنوان کرد: در ادامه، خود مقتول نیز در درگیری تحریک و نزاع به سالن یک کشیده شده بود.

نظامی‌چهارمحالی بیان کرد: متأسفانه، متهم اصلی پرونده با وجود اعتراف به قتل، مجدداً منکر قتل شد، وی در مقطعی از رسیدگی به پرونده مدعی بود که از خود دفاع کرده اما در مراحل بعدی به طور کل منکر قتل شد.

قتل حسین گودرزی توسط وحید مرادی

گفتنی است؛ وحید مرادی که اردیبهشت 97 پس از قتل یکی از دوستانش به نام حسین گودرزی تلاش داشت از مرزهای غربی، به خارج از کشور فرار کند، دستگیر و روانه زندان شد اما در جریان یک درگیری در زندان رجایی‌شهر کرج، 11 تیر 97 (دقیقاً دو سال پیش) حین هواخوری مجروح و در نهایت کشته شد.

قرار بود 23 دی ماه جلسه رسیدگی به پرونده قتل وحید مرادی برگزار شود اما جلسه دادگاه تشکیل نشد.

در نهایت جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد و قضات دادگاه، سعید.ص؛ متهم ردیف اول این پرونده را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری فیلم فرار زندان قتل وحید مرادی اخبار حوادث قتل پرونده وکیل قصاص اولیای دم حوادث تهران ویدیو اخبار تهران وحید مرادی عکس فیلم ایران کرونا دختر فضای مجازی تهران انفجار قتل کلینیک قتل وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!

دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

به گزارش شرق؛ ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم عباس ایروانی متهم اصلی پرونده گروه عظام، در سال ۱۴۰۲
  • اجرای حکم عباس ایروانی متهم اصلی پرونده گروه عظام
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه