Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سنجری مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گفت: سنجری مدیر کل تعاون وکار ورفاه اجتماعی در دومین جلسه کارگروه اشتغال سال ۹۹در شهرستان کاشمر با حضور فرماندار و معین‌های اقتصادی و کارآفرینان و دیگر مسئولین گفت: در سال گذشته شاخص بیکاری در استان ۶/۳دهم درصد کاهش داشت همچنین شاخص بیکاری در روستا‌ها نیز ۱/۳ دهم درصد کاهش یافت به صورت کلی شاخص‌های اقتصادی استان در سال گذشته بالای ۴۵ درصد رشد داشته که این نشانه عملکرد صحیح شهرستان‌ها به ویژه شهرستان کاشمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: مهم ترین هدف توانمندی خروجی‌ها وایجاد اشتغال است که در سال ۹۸ کاشمر به کمک پنج معین اقتصادی با تعهد هزار و  ۶۸۸فرصت شغلی توانست۲هزار و  ۸۴ فرصت شغلی محقق سازد که عملکردی فراتر از انتظار داشت.   مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعهد استانی امسال برای ایجاد اشتغال تعداد ۸هزار و ششصد فرصت شغلی می باشد که سهم کاشمر از این میزان ۱۸۱۸ فرصت میباشد که امیدداریم نسبت به عملکرد بالای سال گذشته امسال هم فراتر از تعهد فرصت شغلی در این شهرستان تحقق یابد.   سنجری با تاکید بر حمایت از واحد‌های آسیب دیده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از واحد‌های آسیب دیده براساس کد بیمه اجتماعی حمایت نمایند درسال ۹۹ مبلغ ۳۳میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از واحد‌های آسیب دیده دردست است که سهم کاشمر تعداد ۲هزارو هشتادوشش واحد می باشد که از این تعداد یک هزار و ششصد و بیست و دو واحد راننده می باشند که حتما باید تحت حمایت قرار گیرند.   مسلم ساقی فرماندار کاشمر گفت: شرایط کشور شرایط سختی است تحریم‌ها، مشکلات و کمبود‌های بودجه ای، کاهش صادرات نفت و درآمد‌های دولت واز همه مهمتر مشکل کرونا و خسارت‌های ناشی از آن در چنین شرایطی مدیران با پای لرزان به نتیجه نخواهند رسید باید جسارت مدیریتی داشته باشند تا به نتیجه مطلوبی برسند. ساقی ادامه داد: مهم ترین خدمت درحال حاضر فعال سازی واحد‌های راکد وتعطیل می باشد، امسال تعداد ۱۰ واحد تعطیل یا نیمه تعطیل داریم که باید تا پایان سال فعالیت خود را آغاز و مجددا شروع به تولید کنند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی معین اقتصادی فرصت شغلی بیکاری جوانان فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد۵۳ پروژه اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری ۹۷ همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با فرمانداران که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهارداشت: تعداد 53 پروژه اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری 97 همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد.

استاندار خراسان رضوی گفت: فهرستی از پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و کوچک مقیاس هدف شناسایی و در دستور کار شهرستان‌ها قرار بگیرد تا در پایان دولت تمام شود.

وی خطاب به فرمانداران حاضر در این مراسم گفت: از پروژه‌های خردی که به ظاهر کوچک مقیاس به نظر می‌رسند اما گره مهمی را از زندگی مردم باز می‌کنند، نباید غافل شوید.

نظری با اشاره به آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گفت: در اکثر شهرستان‌های استان مشکلی بابت زمین وجود ندارد و اصرار بر این داریم، ماموریت نهضت ملی مسکن با جدیت در مجموع استان دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌‌ریزی‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها اگه درست انجام شود، تا پایان سال این موضوع به نتایج خوبی خواهد رسید.

وی متذکر شد: در سفرهای شهرستانی بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی از جمله نهضت ملی مسکن و پروژه‌های اقتصادی در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید