Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:14:55 GMT

۴.۵ میلیون نفر در عرضه اولیه امروز شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۴۹۳

۴.۵ میلیون نفر در عرضه اولیه امروز شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر عامل شرکت فناوری بورس تهران در مورد مشکل یکی از کارگزاری‌ها گفت: بعد از ایجاد مشکل برای کارگزاری یادشده یکی دو روز طول کشید تا سامانه‌های کارگزاری راه اندازی شود و اکنون عمده مشتریان برای خرید عرضه اولیه در آن کارگزاری توانسته‌اند خدمات مورد نیاز دریافت کنند و سامانه‌های آن پایدار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بیش از اندازه مردم برای خرید سهام عرضه اولیه سیمان تأمین در نماد سیتا ۱ تعداد مشتریان عرضه اولیه نسبت به سری قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت فناوری بورس تهران افزود: در عرضه اولیه قبلی ۲.۵ میلیون نفر و در دو عرضه اولیه قبل از آن هر کدام ۳ میلیون نفر مشارکت کردند و امروز بالغ بر ۵۰ درصد رشد در مشتریان خرید سهام عرضه اولیه سیمان تأمین مشاهده شده است.

دهقان با بیان اینکه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم بیش از ۶۶ هزار واحد رشد را در امروز تجربه کرد، اظهار داشت: شاخص کل، امروز به رکورد بی سابقه یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد رسیده است.

وی همچنین گفت: امروز سیستم پرداخت شاپرک گرچه مشکل داشته اما فکر می‌کنم تأثیری در عرضه اولیه سهام سیمان تأمین نداشته است.

کد خبر 4963466

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس عرضه اولیه سهام سازمان بورس و اوراق بهادار ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس مصرف برق قیمت نفت بازار ارز وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی قیمت یورو قیمت طلا تولید نفت بازار مسکن عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بورس کالا، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم، و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

بر اساس اطلاعات اعلامی؛ محل تحویل این محصول، استان خراسان رضوی- شهرستان مشهد، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان، اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان مشهد بوده و محصول در بسته‌های نایلونی مخصوص پلمپ شده‌ی حداکثر ۵ (پنج) کیلوگرمی بسته بندی شده است که حداقل خرید مجاز ۱۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

در آگهی این عرضه آمده است: خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت آن هستند و درصورت عدم تحویل کالا حداکثر تا ۶ (شش) روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، خریدار مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ (چهل) ریال برای هر گرم کالای باقی مانده (روزانه) از موعد زمان تعیین شده خروج کالا خواهند بود وافت احتمالی کیفی ناشی از عدم خروج به موقع کالا نیز بر عهده خریدار خواهد بود.

آنالیز محصول عرضه شده نیز مطابق جدول شماره ۱ فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی (۱-۲۵۹) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد