Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو کاستا ستاره برزیلی اسپانیایی اتلتیکو دیشب از ابتدا فرصت بازی برابر بارسا در نوکمپ را پیدا کرده ولی شب خوبی را سپری نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسا و اتلتیکو از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مصاف هم رفتند. در دیداری که مهیج و جذاب شروع شد . ابتدا بارسا روی ارسال کرنر لیونل مسی و اشتباه دیگو کاستا از میهمانش پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا در محاسباتش اشتباه کرد و توپ با برخورد به پای او وارد دروازه خودی شد. این اولین گل به خودی دوران فوتبال کاستا بود.

این بازی در انتها با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیگو کاستا اتلتیکو مادرید بارسلونا دیگو کاستا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده‌اند. رئال میزبان است و روحیه‌ای مضاعف دارد ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می‌دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می‌خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده‌اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می‌شود اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می‌دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکوهای زیادی دیده‌ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می‌تواند امشب برنده شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یک‌سره کنند.»

دیگر خبرها

  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!