Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبستان ۸ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرستان ماهشهر امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان و خیرین این شهرستان به بهره برداری رسید.

علی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم از خدمات ارزشمند پتروشیمی مارون طی سال‌های اخیر در این شهرستان و همچنین خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد و گفت: این عمل نیکو و خداپسندانه شما خیرین ماندگار و باقیات الصالحاتی برای شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه چنین فضا‌هایی باعث رشد و مهد پرورش فرزندان ما می‌شود که آینده جامعه را می‌سازند، افزود: دبستان ۸ کلاسه حضرت رقیه (س) به همت شرکت پتروشیمی مارون با زیربنای ۶۳۴ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث و به دانش آموزان که سرمایه‌های آینده ساز میهن اسلامی ما هستند تقدیم شد، ضمن اینکه باوجود همه سختی‌ها تا پایان امسال در شهرستان ماهشهر ۴۴ کلاس درس به ظرفیت فضا‌های آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود.

قربانی در ادامه با اشاره به طرح تحولی آجر به آجر بیان کرد: فلسفه وجودی این طرح، جمع آوری کمک‌های کوچک با وجود داشتن قلب‌های بزرگ است، حتی دانش آموزان و اولیای مدرسه هم می‌توانند در ساخت مدرسه خود شرکت کنند و سهمی داشته باشند و باقیات صالحات برای خود به یادگار بگذارند.

صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در این مراسم گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان همگام با اداره کل نوسازی مدارس در جهت رفع محرومیت و ایجاد فضای مناسب جهت برقراری عدالت آموزشی گام برمی دارد، امیدواریم روزی برسد که همه دانش آموزان در مدارسی ایمن، مستحکم و زیبا تحصیل کنند.

براساس این گزارش؛ مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از پروژه‌های مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه کوی سعدی و دبستان ۱۰ کلاسه مسکن مهر فاز ۶ در ماهشهر و نیز از مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه عمار یاسر در بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح مدرسه نوسازی مدارس ساخت مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی تعهدات خیران مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: میزان تعهد خیران در جشنواره بیست و پنجم حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که تا کنون ۷۰ درصد این تعهدات در استان محقق شده است.

رخسار پور افزود: بیش از ۸۰۰ خیر نیکوکار در امر مدرسه سازی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۳ طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی در آستانه برگزاری جشنواره بیست و ششم خیرین مدرسه ساز، گفت: ۹ اردیبهشت، جشنواره بیست و ششم خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • تخصیص ۵هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • ۷۰ درصد از تعهدات خیّران مدرسه ساز محقق شد
  • تحقق ۷۰ درصدی تعهدات خیران مدرسه ساز در خراسان جنوبی