Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نامه نگاری‌ام به وزیر از همان شایعات بی‌پایه و ساخته تیم‌های مجازی شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد هاشمی در مورد اینکه گفته می شود در نامه ای به وزیر ورزش برای قبول مدیرعاملی در این باشگاه اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم در اواخر اسفند سال 97 اولین پیشنهاد به من برای حضور در باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد جهت پذیرش پست مدیرعاملی باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که سالهای سال است تصمیم به پذیرش هرگونه پست مدیرعاملی در هیچ شرکت و سازمانی نداشته ام، در همان زمان نیز آن را نپذیرفته و در نهایت به عنوان به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس در آمدم.

هاشمی گفت : مجالی برای گفتن بسیاری از حرفها نیست و خود نیز هنوز تمایلی به گفتن آنها ندارم، اما این روزها که دوباره شاهد هستم همان عده معلوم الحال با به راه انداختن موج جدیدی از شایعات، در پی تشویش اذهان هواداران هستند لازم دانستم عرض کنم همانطور که قبلا نیز در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کردم، در طی مدت حضورم در پرسپولیس در چند مرحله پیشنهاد قبول مدیریت عاملی باشگاه شد که به همان دلیل که ذکر کردم و همچنین دلایلی دیگر از پذیرفتن آن امتناع نمودم.

وی تاکید کرد: می‌دانم و بسیاری از هواداران هم می دانید که وجود هر مدیری که در تضاد منافع با این افراد که خود را در پوشش دلسوزان به هوادارن قالب کرده اند باشد، با زیرکی، بی شرمی و ناجوانمردانه درپی تخریب شخصیت او برآمده اما در پس ماجرا به دنبال اهداف و منافع شخصی خود هستند.

هاشمی اضافه کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم کشورم، به ویژه هواداران، بازیکنان و خانواده بزرگ و عزیز پرسپولیس، مجددا تاکید می نمایم که در چند هفته گذشته بین بنده و وزیر محترم ورزش هیچ مکالمه، نامه نگاری یا دیداری صورت نگرفته و خود نیز هیچ برنامه و تمایلی برای پذیرش مدیرعاملی باشگاه که حتما باعث افتخار است نداشته و ندارم. لذا شایعات مرتبط با این موضوع کذب بوده و در حد امکان از کسانیکه به این شایعات دامن زده و یا در آن شریک هستند، از طریق مراجع قانونی اقدام خواهم نمود.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس وزیر ورزش هاشمی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش امروز اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد:  وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد در آنصورت پرسپولیس و استقلال مستاجر فدراسیون فوتبال خواهند شد و باید حساب و کتاب های اجاره این ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند در حال حاضر این دو باشگاه برای هر مسابقه مبلغی را به شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی که از زیر مجموعه های وزارت ورزش است می پردازند که البته همیشه دیون معوقه ای به این شرکت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیومرث هاشمی وزیر شد هاشمی ، متخصص ترین وزیر ورزش تاریخ جمهوری اسلامی/ آیا وزیر جدید ورزش حریف چالش‌ها می شود؟

دیگر خبرها

  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال