Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی کنونی سرخپوشان مرسی‌ساید تمجید و دلیل عدم استخدام این سرمربی آلمانی توسط این باشگاه را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ از زمانی که در سال 2015 هدایت لیورپول را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در 30 سال گذشته است، رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی آلمانی در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند هم موفق شد با وجود بایرن مونیخِ قدرتمند، زردپوشان وستفالن را برای دو فصل متوالی (11-2010 . 12-2011) به قهرمانی بوندس‌لیگا برساند و در کنارش یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در سوپرجام آلمان هم به ارمغان آورد.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان درباره اینکه چرا باشگاه بایرن مونیخ در گذشته اقدام به استخدام یورگن کلوپ نکرده، گفت: کلوپ مربی بزرگ و انسانی بسیار قابل‌احترام است. هر موقع که ما دنبال مربی بودیم، یورگن تحت‌قرارداد بود اما فراموش نکنیم که ما در سال‌های اخیر از حضور مربیان سطح بالای دیگری همچون یوپ هاینکس، پپ گواردیولا، لوئیز فن‌خال و حالا هانسی فلیک بهره برده‌ایم. اگر به دنبال مربی هستید، باید زمان‌بندی درستی هم برای این کار داشته باشید.

افشای دلیل مخالفت کلوپ با جانشینی فرگوسن در منچستریونایتد/ پای یک زن در میان است!

یورگن کلوپ 53 ساله اخیراً درباره آینده حرفه‌ای‌اش به شوخی گفته بود: وقتی که مسن‌تر شدم، می‌خواهم سرمربی تیم ملی آلمان شوم، سپس به بایرن مونیخ بروم، بعد از آن به دورتموند بازگردم و در آخر به لیورپول بازگردم و تا پایان عمرم در آنجا بمانم. اما جدای از شوخی ایده‌ای برای آینده ندارم. امیدوارم دو یا سه سال آینده را هم با همین روند به کارم ادامه دهم و سپس درباره آینده حرفه‌ای‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. هر چیزی امکان دارد، شاید کلاً مربیگری را کنار گذاشتم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یورگن کلوپ تیم فوتبال دورتموند آلمان تیم فوتبال لیورپول انگلیس تیم فوتبال بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... مدافع پاری‌سن‌ژرمن به بایرن مونیخ پیوست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال دورتموند آلمان تیم فوتبال لیورپول انگلیس تیم فوتبال بایرن مونیخ یورگن کلوپ دورتموند لیورپول بایرن مونیخ یک قهرمانی بایرن مونیخ یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پایان فصل با توماس توخل خداحافظی می‌کند و این باشگاه در مذاکره با گزینه‌های مختلف به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای این مربی آلمانی است.

درحالیکه برای مدت‌ها از ژابی آلونسو به عنوان اولین گزینه مربیگری‌ در بایرن نام برده می‌شد، طی روزهای اخیر شایعات بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن اوج گرفته است.

سرمربی فعلی تیم ملی آلمان قرار است هدایت این کشور در رقابت‌های یورو 2024 را برعهده بگیرد اما اخیرا تایید کرده بود در صورتیکه پیشنهاد مناسبی دریافت کند شاید قبل از یورو هم مقصد جدیدش را معرفی کند.

در همین رابطه فولکر استروث، ایجنت جولیان ناگلزمن، مذاکرات با بایرن را تایید کرد: "در حال حاضر همه این سوال را از من می‌پرسند: آیا ناگلزمان به بایرن برمی‌گردد یا ناگلزمان قرار است چه تصمیمی بگیرد؟ این در چند روز آینده تصمیم گیری خواهد شد. به زودی در 5، 6، 7 روز آینده تصمیم گیری خواهد شد.

اگر بگوییم ما با باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنیم، کاملاً بی معنی است. بدون اینکه بخواهم بگویم کدام تیم‌ها به او علاقه دارند، فقط می‌توانم این را بگویم که تنها با بایرن مونیخ صحبت نمی‌کنیم.

این طبیعی است. وظیفه من است و اگر بگوییم ما در حال مذاکره نیستیم، کمی شوخی با رسانه‌ها خواهد بود.  البته که الان در حال گفتگو هستیم. همچنین توسط خود یولیان هم اعلام شده است که احتمالاً در ماه آوریل در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت."

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟