Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ویدئو کنفرانسی کمیته آموزش، پژوهش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با حضور محسن بیرانوند دبیر فدراسیون کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ نشست هم‌اندیشی کمیته آموزش، پژوهش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به وبیناری (غیرحضوری) با حضور محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار بود این نشست به صورت حضوری در بوداپست مجارستان برگزار شود، ولی به خاطر همگیری بیماری کرونا کنسل شد.

 

قرار است در این نشست ویدئو کنفرانسی درباره موضوعاتی که محسن بیرانوند به اعضای کمیته آموزش، پژوهش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پیشنهاد داده بود، بحث و بررسی جهت تصمیم‌گیری شود. انتخاب بهترین مربی جهان، روز بین‌المللی وزنه‌برداری و راه‌اندازی موزه وزنه‌برداری، پیشنهاداتی بود که توسط نماینده کشورمان طرح شده بود که در این جلسه درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

محسن بیرانوند در این نشست قرار است طرح راه‌اندازی کمیسیون ورزشکاران را نیز مطرح کند. هم اکنون فدراسیون جهانی فاقد چنین کمیسیونی است.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون جهانی محسن بیرانوند کمیته آموزش وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود