Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تابع معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، نیز با صدور حکمی از سوی ریاست کمیته به عنوان سرپرست دبیر اجرایی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، پیرو جلسه اخیر هیأت رئیسه کمیته ملی پارالمپیک و نشست امروز (چهارشنبه 11 تیرماه) محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته توافق شد که هادی رضایی همکاری خود را به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو و همچنین سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا کمیته ملی پارالمپیک با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند هادی رضایی طی چهار دهه گذشته از حضور وی به عنوان عضو ثابت و افتخاری هیات رئیسه این کمیته بهره مند خواهد شد.

همچنین بر اساس تبصره یک ماده 16 اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، نیز با صدور حکمی از سوی ریاست کمیته به عنوان سرپرست دبیر اجرایی منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال پارالمپیک توکیو کاروان ایران کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی