Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است و همه ما خوشحالیم که با این مربی کار می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بعد از برد برابر استقلال، شکست دادن ماشین‌سازی هم برای ما بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که می‌خواهد با 11 نفر دفاع کند و کادر فنی هم نکات لازم را در مورد تیم حریف به ما گفته بود. وقتی گل اول را خوردیم، کار کمی سخت شد، ولی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با آرامش فوتبال بازی کردیم.

این بازیکن ادامه داد: خیلی راحت به هم پاس می‌دادیم و دنبال رسیدن به گل بودیم. خوشبختانه در نهایت با زدن دو گل پیروز شدیم تا هواداران فولاد که جایشان در ورزشگاه خالی بود، را خوشحال کنیم. می‌دانیم که آنها تیم‌شان را دعا می‌کنند و هدف بازیکنان و کادر فنی هم این است که هواداران را خوشحال کنند.

قاسمی‌نژاد در خصوص پنج پیروزی متوالی فولاد در لیگ برتر و شانس رسیدن این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در هر بازی استراتژی خاصی داریم و بچه‌ها واقعا زحمت می‌کشند تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند. بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. کاری هم به نتایج و شرایط دیگر تیم‌ها نداریم. امیدوارم در پایان فصل یک جایگاه بسیار خوب را به دست بیاوریم.

هافبک فولاد با تمجید از سرمربی این تیم تاکید کرد: من قبلا هم با آقا جواد کار کردم و باید بگویم که او یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است. نکونام در زمین و بیرون از زمین فوتبال به‌خوبی بازیکنانش را کنترل می‌کند و حواسش به همه‌چیز است. همه ما خوشحالیم که با این مربی و همکارانش کار می‌کنیم. بازیکنان فولاد این را درک می‌کنند که با چه مربیان بزرگی در این تیم کار می‌کنند. ما همیشه از آنها چیزهای جدید یاد می‌گیریم.

قاسمی‌نژاد در خصوص حاشیه‌های دیدار با استقلال و اینکه برخی مسائل توسط کادر فنی آبی‌پوشان در مورد جواد نکونام مطرح شد، گفت: وقتی تیم‌های بزرگ مثل استقلال یا پرسپولیس شکست می‌خورند، ممکن است چنین حاشیه‌هایی را ایجاد کنند. آنهایی که جواد نکونام را از نزدیک می‌شناسند، به‌خوبی می‌دانند که او کارش را بلد است و یک مربی بزرگ است. عملکرد نکونام در زمان بازیگری و حالا که مربیگری می‌کند، مشخص و روشن است. مسائلی که در مورد آقا جواد عنوان شد، خنده‌دار و غیر منطقی بود. او به ما یاد داده که کاری به حاشیه‌ها نداشته باشیم و فقط دنبال هدف‌های‌مان باشیم. ما در فولاد با یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای کار می‌کنیم.

آذری: کار کردن با نکونام و قهرمانان فولاد برای من افتخار است/ 5 برد پیاپی نباید ما را فریب بدهد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان بیشتر بخوانید... مدیرعامل سابق فولاد خوزستان از هیئت‌مدیره باشگاه کنار گذاشته شد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان جواد نکونام کار می کنیم قاسمی نژاد کادر فنی حرفه ای یک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد