Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:00:43 GMT

ایلام از امن ترین مناطق کشور است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۵۵۱

ایلام از امن ترین مناطق کشور است

فرمانده انتظامی گفت: ایلام جزو مناطق امن کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام; سردار نورعلی یاری ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در استان ایلام با پشتوانه گرم مردم و مسئولان به ویژه شورای تامین استان اقدامات خوبی برای ایجاد امنیت و آرامش در استان ایلام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: اولین اولویت ما بحث ارتقای معرفت دینی و رفتاری کارکنان خصوصاً در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که ارتباط بیشتری با مردم متهمان و مجرمان دارند است.

وی یادآور شد: توجه به معیشت کارکنان، توسعه اشراف اطلاعاتی و امنیتی، ارتقاء کمی و کیفی خدمات انتظامی در بخش‌های مختلف، مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز، سلاح و مهمات غیرمجاز، مواد مخدر، مبارزه همه‌جانبه و موثر با جرائم به عنف، سرقت، اراذل و اوباش، مفاسد اقتصادی، کاهش تصادفات و… از دیگر اولویت‌های ناجا برای نهادینه کردن امنیت و آرامش در جامعه است.

سردار یاری افزود: امسال در حوزه امنیت اقتصادی، پلیس امنیت اقتصادی را تشکیل دادیم که وظایفی همچون برخورد با زمین‌خواری، فرار مالیاتی، پولشویی، احتکار، اختلاس، ارتشاء و مفاسد مالی را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پلیس علاوه بر ماموریت‌های ذاتی در بحث آموزش همگانی نیز ورود پیدا کرده به نحوی که در چند سال اخیر بالای ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، تحت تعالیم کارشناسان حوزه اجتماعی، مواد مخدر و پلیس فتا قرار گرفتند.

ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور

وی گفت: با ایجاد مراکز مشاوره‌ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ۷۰ درصد پرونده‌ها به مصالحه انجامیده و این یک اقدام بی نظیر برای جلوگیری از ورود پرونده‌ها به چرخه قضائی است.

سردار یاری افزود: تشکیل معتمدان پلیس یکی دیگر از اقدامات خوب و مثمرثمر در سال‌های اخیر بوده است که با استفاده از این ظرفیت توانستیم در بحث صلح و سازش قدم‌های مثبت و ارزنده‌ای را برداریم.

وی گفت: در حوزه جرائم امنیتی و انتظامی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور هستیم و همچنین رتبه ۳۲ کشور را در زمینه سرقت داریم و این یعنی ۳۱ استان از ما در خصوص وقوع سرقت بالاتر هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به موضوع مأموریت اربعین در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ماموریت چهار سال اخیر اربعین، ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مرز بین المللی مهران به اندازه جمعیتی بالاتر از تهران ورود و خروج داشتند.

وی افزود: در حوزه اربعین مشکلات زیادی داریم و مدیریت گذرنامه ما جوابگوی ۱۰ هزار نفر است اما در اربعین ما با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر روبرو هستیم که می‌طلبد در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: عدم تکمیل پروژه‌ها در استان، یکی دیگر از مشکلاتی است که در راه تسهیل در تردد زائران وجود دارد که می‌طلبد این مشکلات به زودی مرتفع شود تا ما شاهد تردد آرام و بدون مشکل زائران در این منطقه که بیش از ۵۰ درصد ورود و خروج از مرز را برعهده دارد باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت فرمانده انتظامی استان ایلام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • کشف کالای قاچاق در دهلران