Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان با اشاره به کینه توزی‌های استکبار و در راس آن‌ها ایالات متحده آمریکا گفت: ملت ما تمام قد در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا ایستاده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: تسلیم در مقابل آمریکائی‌ها برابر است با نابودی و غارت سرمایه‌های کشور و ملت ما هیچگاه تن به ذلت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اضافه کرد: همه شهدای حادثه انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی از شخصیت‌های برجسته کشور بودند که برای انقلاب زحمات بسیار زیادی را متحمل شده بودند که یادشان را گرامی میداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره با سالرو شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار انقلاب بیان کرد: شهید بهشتی اسوه حسنه بود و در زمینه‌های اخلاقی معرفتی سیاسی و اجتماعی یک انسان نمونه و تمام عیار بود که باید زندگی ایشان سرلوحه قرار بگیرد.

او مسئولان را به تلاش شبانه روزی برای پیشرفت و آبادانی کشور توصیه کرد و تصریح کرد: شکست تحریم‌ها و رشد اقتصادی نیازمند تلاش همه بخش‌های جامعه است.

همه مردم موظف هستند از ماسک استفاده کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه گفت: همه مردم موظف هستند از ماسک استفاده کنند و اگر میخوایم دوباره به شرایط دوماه گذشته برنگردیم و این بیماری اوج نگیرد حتما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت در این چهار ماه شیوع کرونا گفت: این عزیزان با تلاش شبانه روزی روحیه ایثار خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند و نباید اجازه دهیم بار دیگر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونایی قرار بگیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیران استان مرکزی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند، اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

وی گفت: ۲۰۰ روز از جنگ می‌گذرد و مقاومت همچنان همانند کوه ایستاده است، تمام دنیا شجاعت و دلاوری مجاهدان ما در ضربه زدن به دشمن نه تنها در مقابله با حملات آن بلکه به هنگام خروج‌اش از غزه را مشاهده کرد. هدف قرار دادن دشمن ادامه خواهد یافت و جدیدتر و متنوع‌تر نیز خواهد شد.

ابوعبیده تاکید کرد: از دورغ‌های دشمن تلاش برای قانع کردن جهان مبنی بر اینکه گردان‌های القسام را از بین بردیم و تنها گردان رفح باقی مانده است. از مساله حقوق ملت فلسطین و پایان جنگ و بازگشت آوارگان و همچنین بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نمی‌آییم. تنها چیزی که خون شهدا را جبران می‌کند تحقق حقوق مشروع ما و تحقق شروط مقاومت است.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: دشمن در رسیدن به توافق تبادل‌اسرا تعلل می‌کند و تلاش می‌کند که در مسیر میانجیگری‌ها برای رسیدن به آتش‌بس سنگ‌اندازی کند.

ابوعبیده گفت: از تمام تلاش‌های نظامی و مردمی به‌ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر می‌کنیم. به مقاومت شجاعانه در کرانه باختری و تمام خاک فلسطین درورد می‌فرستیم. از مردم اردن می‌خواهیم که فعالیت خود را گسترش دهند.

وی گفت: زمان عربده‌کشی دشمن بدون اینکه کسی مجازاتش کند به پایان رسید. میزان تاثیر پاسخ ایران و حجم ضربه‌هایش به دشمن را درک می‌کنیم، پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

ابوعبیده افزود: دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست ْآوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود، اما زمان تنگ و فرصت کم است. آنچه که به فشار نظامی موسوم است تنها منجر به ثابت قدم ماندن ما بر روی مواضع خود و محافظت از حقوق مردم فلسطین می‌شود. واکنش هیستریک به اقدامات جبهه‌های مختلف مقاومت نشان دهنده اهمیت این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد، اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

ابوعبیده در پایان از تمام امت اسلامی خواست که فعالیت‌های مردمی خود در دفاع از مقاومت را گسترش دهند.

دیگر خبرها

  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است