Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم تکریم دختران معظم شهدا با تبریک ایام کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: روز دختر برای تمامی دختران به ویژه دختران معظم شهدا روز مبارکی است و افتخار داریم در تاریخ مان، زنان و دختران بزرگی، چون حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) داریم که سرمشق تمامی زنان عالم هستند و زنان دیگری داریم که در زمان دیگری از تاریخ ازخودگذشتگی کردند تا اسلام بماند و به دست نسل‌های آینده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی بیان کرد: هر سال، سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت به خانواده معظم شهدا به ویژه دختران شهدا سر می‌زدند و آن چه که ایشان را در مقابل این خانواده‌های عزیز به تعظیم وا می‌داشت ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت این خانواده‌ها در راستای ایثار شهدا بود.   فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تصریح کرد: سردار سلیمانی همیشه به خانواده شهدا عشق می‌ورزید که بار‌ها در مراسم بازدید از خانواده شهدا، خلوص نیت، ادب و احترام ایشان به این خانواده‌های معظم را می‌دیدم و به این موضوع غبطه می‌خوردم.   سردار یزدی گفت: امروز به یاد حاج قاسم گردهم آمده ایم تا از همه خانواده های معظم شهدا به ویژه دختران عزیز آن ها تجلیل کنیم چرا که پدران، مادران، دختران و خانواده های آن ها افتخار این سرزمین هستند و تمامی افرادی که در ایران اسلامی زندگی می کنند مدیون تک تک این شهدای عزیز و خانواده های معظم شان هستند.   وی ادامه داد: اگر امروز، رژیم صهیونیستی دغدغه مند است که پاسداری نزدیک مرزهایش نشود به خاطر ایستادگی شهدای ماست چرا که امروز، دشمنان ما می دانند که جوانان این مملکت و فرزندان این آب و خاک برای استقلال و عزت و رسیدن به هنر رفیع رشد و توسعه، راه شهدا و امام شهدا را ادامه خواهند داد.   فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: دشمنان نگران هستند که جوانان همچون شهدا فکر کنند و ادامه دهنده راه پر فیض آن‌ها باشند از این رو، هر از چندگاهی بخت نگون خود را مورد آزمایش قرار می‌دهند، اما همچنان با ایستادگی جوانان ما روبرو می‌شوند.   سردار یزدی با بیان این که جوانان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند اذعان کرد:برخی می‌گویند گذشت آن روز که جوانانی مثل جوانان صدر اسلام باشند، اما حججی ها، الله کرم ها، قربانخانی‌ها نشان دادند که چگونه در شب غربت ارزش‌ها و آرمان‌ها بدون هیچ گونه تهدیدی ایستاده اند و بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند.   وی تصریح کرد: خاضعانه گوشه چادر دختران شهدا را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدا حضور دارم و آرزو می‌کنم پرچم با کفایت کشور ما به دستان با کفایت رهبرمان به دست آقا امام زمان (عج) برسد. بیشتر بخوانید هیچ نهادی قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران را ندارد مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کرامت دختران شهدا سردار شهید سلیمانی خانواده شهدا خانواده های معظم خانواده ها معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، یک روز پس از قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جهان، برنامه این رقابت‌ها اعلام شد که تیم هندبال دختران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف هلند می‌رود.    دختران جوان ایران در دومین دیدار مقابل تیم قدرتمند رومانی به میدان می‌روند و در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی با برزیل رودررو می‌شوند.    برنامه کامل دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است:    چهارشنبه – ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۲:۴۵ به وقت ایران: ایران – هلند   پنجشنبه – ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – رومانی   شنبه – ۲ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – برزیل   دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی در ورزشگاه «بوریس تراژوفسکی» شهر اسکوپیه مقدونیه برگزار می‌شود.    دو تیم برتر هر گروه برای کسب رده‌های اول تا شانزدهم راهی مرحله اصلی می‌شوند و دو تیم سوم و چهارم هر گروه برای کسب رده‌های شانزدهم تا سی و دوم به مرحله پرزیدنت کاپ می‌روند.    بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم هندبال جوانان دختر در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند.

دیگر خبرها

  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • ۱۷ میلیون زن و مرد دهه شصتی مجردند | چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران
  • معرفی سرمربیان تیم های ملی کاراته
  • نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان