Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@20:38:49 GMT

احتمال توقف اجرای طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۸۸۴

احتمال توقف اجرای طرح ترافیک

تهران- استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در تهران بهتر است طرح ترافیک لغو شود.

استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در تهران بهتر است طرح ترافیک لغو شود.

انوشیروان محسنی بندپی با اعلام خبر فوق افزود:حجم مسافرینی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‎کنند به بیش از یک میلیون نفر در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش  تعداد مبتلایان بیماری کرونا در تهران و کاهش فاصله گذاری اجتماعی به ۳۰ درصد،تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که اجرای طرح ترافیک متوقف شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردادی قروین در اولین جلسه بررسی امکان سنجی اجرای طرح ترافیک شهر قزوین گفت: مطالعات طرح ترافیک قزوین با هدف کاهش بار هسته مرکزی شهر، کاهش آلودگی هوا و تشویق شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: محدوده طرح ترافیک، لزوم و عدم لزوم اجرای طرح، تعرفه گذاری آثار مثبت و منفی برای ساکنان و شاغلان، پیش بینی تسهیلات حمل و نقل خطوط تندروی اتوبوسرانی، پارکینگ طبقانی، پیاده راه‌ها و سایر موضوعات حمل و نقلی از جمله موضوعات مهمی هستند که در این طرح مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.

عرشیان با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک با محدود کردن تردد خودرو‌ها در مرکز شهر به کاهش ترافیک و بهبود جریان آن کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: انجام این مساله همچنین در کاهش انتشار آلایندگی‌های ناشی از ترافیک و بهبود کیفیت هوا نیز بسیار موثر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردادی قروین یادآور شد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی و هزینه‌های ورود به محدوده طرح بدون شک شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هم تشویق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین