Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی ۳ بازی خانگی مانده خود تا پایان فصل را در ورزشگاهی بی طرف برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به کنترل ویرسو کرونا در بیشتر کشورهای اروپایی به نظر می‌رسد قاره سبز توانسته به خوبی این ویروس را کنترل کند. اما انگلیس همچنان وضعیت مشخصی در مواجه با کرونا ندارد و تاکنون هیچ آمار دقیقی در خصوص بهبودی بیماران کرونایی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر لستر یکی از مناطق قرمز کشور انگلستان در مواجه با کرونا است، از این رو با اعلام اتحادیه فوتبال انگلستان باشگاه لسترسیتی در شهر بی طرف بازی‌های باقی مانده خود را برگزار خواهد کرد.

لسترسیتی در بازی‌های باقی مانده تا پایان این فصل از مسابقات لیگ جزیره 3 بازی خانگی دیگر دارد که به ترتیب مقابل کریستال پالاس، شفیلد یونایتد و منچستریونایتد قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا لستر سیتی لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)

اندیکا ظاهرا دچار حمله قلبی شده است.

به گزارش طرفداری، آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فریولی آغاز شد و در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پریرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد. او ظاهرا دچار حمله قلبی شد اما هنگام خروج از زمین، وضعیت این بازیکن چندان بد به نظر نمی رسید. دقایقی بعد، دنیله ده روسی با چهره ای نگران به سمت رختکن رفت و داور بازی را متوقف کرد. در نهایت پس از هماهنگی داور با مسئولان دو تیم، این بازی نیمه تمام ماند. از وضعیت دقیق سلامتی اندیکا هنوز خبری در دسترس نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خبرنگار ایتالیایی : سردار آزمون به رم خواهد پیوست‌ چرا سردار آزمون در مراسم معارفه دستکش به دست داشت؟

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود