Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:12:09 GMT

کاشان در آستانه بحران مجدد شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۹۴۴

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، دکتر محمد حاجی جعفری اظهار داشت: در حال حاضر روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر با علائم مشکلات حاد تنفسی در مراکز درمانی کاشان بستری می شوند. 

وی با اشاره به ترخیص روزانه ۱۰ نفر بیمار اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته روی سابقه و بررسی دلایل ابتلای بیماران به کرونا مشخص شد بیشتر آنها یا به شهرهای پرخطر اعلام شده، مسافرت کرده اند و یا در اجتماعات خانوادگی مثل جشن تولد و عروسی حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی جعفری تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در کاشان شروع به کار مجدد ستاد مقابله و مدیریت کرونا کاشان ضروری است تا برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کویید ۱۹ تصمیمات‌بهتری اتخاذ شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان توصیه همیشگی و مکرر کادر بهداشت و درمان را استفاده از ماسک به عنوان مطمئن ترین روش برای جلوگیری وانتشار کرونا اعلام وتاکید کرد: پرهیز از رفت وآمد های غیر ضروری وحضور کمتر در اجتماعات راه موثر جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد