Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@04:56:52 GMT

خوان میراندا به بارسلونا بازگشت / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۴۰۲

خوان میراندا زودتر از موعد به بلوگرانا بازخواهد گشت.

طرفداری - قرارداد قرضی خوان میراندا با شالکه زودتر از حد موعد پایان یافت و او به بارسلونا باز خواهد گشت. وی در ابتدا قرار بود تا 30 ژوئن 2021 در شالکه بماند.

وب سایت رسمی باشگاه شالکه با انتشار بیانیه ای گفت:

ما می خواهیم از خوان میراندا به خاطر تلاش هایش در فصل جاری تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بهترین ها را برای او آرزومندیم. ما همچنین می خواهیم از بارسلونا به خاطر تصمیم مشترکی که با ما گرفت و همکاری با باشگاه تشکر کنیم.

خوان میراندا 11 بار در ترکیب شالکه در بوندسلیگا به میدان رفت و یک بازی نیز در دی اف بی پوکال انجام داد و به کارش در شالکه خاتمه داد.

بیشتر بخوانید:

خوان میراندا به بارسلونا باز خواهد گشت؛ قرارداد قرضی با شالکه فسخ می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان میراندا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ؛ پس از رای ابتدایی دادگاه مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد باشگاه بارسلونا با ­شرکت تهیه البسه، پرونده به دادگاه تجدید نظر فرستاده شد و دادگاه فسخ یکطرفه بارسلونا را لغو کرد و قرار داد باید تا پایان سال ۲۰۲۸ پایدار باشد.

نشان تجاری معروف در این قرارداد سالانه ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا می‌پردازد و مسئولان باشگاه کاتالان‌ها قصد داشتند با عقد قرارداد جدید با شرکت دیگر رقم درآمد زایی از تولید لباس را افزایش بدهند.برخی از بند‌ها در این قرارداد عاملی برای کاهش سالانه درآمد بارسلونا می‌شود و این باعث شده است که مدیران باشگاه به فکر فسخ قرارداد با نشان تجاری باشند.

­باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر با بحران مالی روبرو شده است و این موضوع­ دلیلی برای روی آوردن به بخش‌های درآمدزایی باشگاه برای جبران این کمبود‌های مالی شده است.

دیگر خبرها

  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم