Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:02:13 GMT

آخرین وضعیت جوی امروز کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۵۳۲

براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی، از امروز وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک در ۸ استان کشور پیش بینی می‌شود. ناطقان: براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی, از امروز وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک  در استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان و مرکزی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین این مخاطره فردا در استان های خراسان رضوی، سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان و یزد رخ خواهد داد.

کاهش دید افقی و کیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه ها، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و اشیاء سبک و شکستن سرشاخه درختان  از اثرات این مخاطره است.

توصیه می شود سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی محکم شده و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم, انجام شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: وضعیت جوی ، بارش باران ، وزش باد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت جوی بارش باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما براساس این پیش بینی فردا (بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب) در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما خواهیم بود.
فعالیت این سامانه روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در استان‌های مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، ادامه خواهد داشت.
این سامانه روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت دراستان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری فعال خواهد بود.
احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.
توقف و تردد نکردن در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌های درون و برون‌شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • هشدار بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • سامانه بارشی با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • مهار ۷.۵ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی