Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@11:28:41 GMT

نخستین فرماندار شهرستان کوهسرخ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۷۱۰

نخستین فرماندار شهرستان کوهسرخ معرفی شد

رضا رمضانی به عنوان نخستین فرماندار شهرستان کوهسرخ با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین اجرایی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیین معارفه نخستین فرماندار شهرستان کوهسرخ طهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، معاون انتصابات استانداری خراسان رضوی، نماینده مردم ترشیز و جمعی از مسئولان شهرستان کاشمر و کوهسرخ در سالن اجتماعات مدرسه خانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سکونت مدیران در کوهسرخ از دغدغه ما و مردم است/ جوشش توانمندی در دل بحران ها در کوهسرخ باید بیشتر رخ دهد

حجت الاسلام رضایی تولایی، امام جمعه کوهسرخ در این مراسم اظهار داشت: کوهسرخ نزدیک به ۸ دهه است که بخش بود و امروز شهرستان شد و این یک عید برای مردم این شهرستان است.

وی با بیان اینکه امروز دوباره کوهسرخ یک روز بیادماندنی را تجربه می کند و اگر تلاشی که شکل گرفت حاصل تمام قلب هایی که برای کوهسرخ می تپبید و برای این امر تلاش کردند تا غبار محرومیت از این شهرستان پاک شود، خاطرنشان کرد: استقرار و اقامت مدیران در شهرستان از دغدغه های ما است.

امام جمعه کوهسرخ با تاکید بر اینکه مدیر یک دستگاه باید در شهرستان سکونت داشته باشد تا گرم و سرد مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند، تصریح کرد: لازمه پیشرفت هر شهرستانی و به ثمر نشستن تلاش ها مطمئناً همیاری همه دستگاه ها در سایه امید و وحدت است.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات اقتصادی و درمانی وجود دارد تا به امروز با همیاری پیش رفته و از این به بعد پیش خواهد رفت، اذعان کرد: جوشش توانمندی در دل بحران ها در کوهسرخ باید بیشتر رخ دهد و تاکید بر انقلابی گرایی باید مد نظر قرار گیرد.

 

عدم آمایش سرزمینی، بن بست بودن و وابستگی به کاشمر از مشکلات کوهسرخ است / کوهسرخ ظرفیت های فراوانی در دل خود دارد که باید شکوفا شود

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه به زودی آوازه کوهسرخ بر بلندای پیشرفت زده خواهد شد چون کوهسرخ منطقه ویژه ای است، عنوان کرد: سرپرست فرمانداری کوهسرخ که بخشداری این شهرستان را نیز در کارنامه دارد ایده ها و برنامه های خوبی برای این شهرستان تازه تاسیس ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کوهسرخ نیاز به یک آمایش دارد و نداشتن آمایش سرزمینی و بن بست بودن از مشکلات کوهسرخ است، تشریح کرد: کوهسرخ ظرفیت های فراوانی در دل خود دارد که باید شکوفا شود به عنوان مثال کوهسرخ می تواند کریدور ارتباطی تربت و سبزوار با یک جاده توریستی باشد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با بیان اینکه وابستگی به شهرستان کاشمر از مشکلات کوهسرخ است و این شهرستان هرچه زودتر باید از همه جهت مستقل شود، تاکید کرد: وابستگی در هر حوزه ای می تواند باعث عقب ماندگی در حوزه های مختلف شود.

وی با اشاره به اینکه عدم درک درست بعضی از مسئولان از مشکلات به دلیل عدم سکونت در این شهرستان از دیگر مشکلات کوهسرخ است، بیان کرد: مدیرانی که نمی توانند در کوهسرخ سکونت داشته باشند می توانند از مسئولیت در این شهرستان کنار بروند.

 

بیش از 37 میلیارد ریال اعتبار استانی و نفت برای کوهسرخ پیش بینی شده بود / 67 درصد معادن کاشمر در حوزه کوهسرخ قرار دارد
مسلم ساقی، فرماندار کاشمر در این مراسم با تاکید بر اینکه کوهسرخ انصافا ظرفیت های انسانی و مادی فراوانی دارد که بسیاری از آنها ناشناخته مانده است، ابراز کرد: یکی از ظرفیت های کوهسرخ بخش کشاورزی است که  در حوزه صنایع تبدیلی جای کار بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه ۶۷ درصد معادن شهرستان کاشمر در حوزه کوهسرخ قرار گرفته است، اظهار داشت: گردشگری و بوم گردی در کوهسرخ یکی از ظرفیت هایی است که می تواند با کمترین هزینه شغل های پایدار ایجاد کرد.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه کنگره ۱۲۱۲ شهید ترشیز در بهار ۱۴۰۰ در کاشمر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کوهسرخ ۲۵۰ شهید دارد و از این تعداد 13 شهید روحانی و ۲ شهید مدافع حرم است و باید در جهت فعال شدن دبیرخانه کنگره در این شهرستان تلاش کرد.

وی همچنین در ادامه به وضعیت کرونا در کوهسرخ اشاره کرد و افزود: وضعیت کرونا در کوهسرخ منطقه سفید محسوب می شود ولی ۶ درصد نمونه های مثبت، 12 درصد بستری ها و متاسفانه 13/6 درصد فوتی های بیمارستان شهید مدرس کاشمر از شهرستان کوهسرخ بوده است.

ساقی با تاکید بر اینکه هیچ اعتباری از شهرستان کوهسرخ در شهرستان کاشمر مسدود نشده است، تصریح کرد: کوهسرخ 37 میلیارد و 139 میلیون ریال اعتبار در قالب استانی و نفت در ۱۲ فصل، ۲۹ برنامه، 14 دستگاه و ۴۷ پروژه پیش بینی شده بود.

در پایان این مراسم رضا رمضانی به عنوان نخستین فرماندار شهرستان کوهسرخ معرفی شد، رمضانی سابقه بخشداری کوهسرخ و ششطراز را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشکلات کوهسرخ شهرستان کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر