Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@19:56:22 GMT

حکم برائت ۴۱ نفر از کارگران «آذرآب» اراک صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۷۵۹

حکم برائت ۴۱ نفر از کارگران «آذرآب» اراک صادر شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد صابری درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حکم برائت 41 نفر از کارگران شرکت آذرآب توسط دادگاه تجدیدنظر صادر شد.

وی تصریح کرد: در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) و با عنایت ویژه سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا و حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، حکم برائت کارگران شرکت آذرآب در دادگاه تجدیدنظر صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی کار شرکت آذرآب اراک، ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضا بیان داشت: پرسنل و اعضای شورای اسلامی کار شرکت آذرآب از عنایت ویژه مسوولان دستگاه قضا به پرونده کارگران شرکت آذرآب که همراه با رافت اسلامی بود، کمال تشکر و قدردانی را دارند و این حمایت‌ها را موجب افزایش انگیزه کارگران عرصه تولید و صنعت می‌دانند.

صابری با بیان اینکه شرکت آذرآب از توانمندی بالا برای انجام پروژه‌های بزرگ ملی برخوردار است، ادامه داد: انتظار داریم همانطور که رسیدگی به پرونده کارگران زحمتکش شرکت آذرآب با نگاه ویژه و رافت اسلامی دستگاه قضا همراه بود، رسیدگی به پرونده متخلفان و عاملان اصلی وضعیت کنونی شرکت نیز، با توجه به قول مساعد رئیس کل دادگستری استان به فوریت انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارگران آذرآب قوه قضائیه اراک دستگاه قضا شرکت آذرآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در یکصد و سی و سومین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: اتفاقات برای کشورهای منطقه و جهان ثابت کرد حق همیشه پیروز و صهیونیسم همیشه نابود است.

وی افزود: دفاع مشروع ایران و پاسخ او به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موجب ارتقای امنیت ملی شده و پاسخی قاطع به جنایتکاران داد و امنیت کشور را تضمین کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

قربانی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز نقش مؤثری در نظام اقتصادی دنیا و احقاق حقوق حقه ملت‌های جهان دارد.

وی ادامه داد: حمله موشکی ایران به اسرائیل و دفاع مشروع ما گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری است.

رئیس شورای اسلامی اراک خاطر با گرامیداشت روز سپاه پاسدار گفت: به راستی که درود بر سپاه و ارتش قهرمان ایران که پایگاه‌های نظامی اسرائیل کودک‌کش را در هم کوبیدند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کشته‌سازی در جریان این پاسخ تنبیهی نبود تاکید کرد: هدف شکستن ابهت پوشالی رژیم متزلزل صهیونیستی بود، در حقیقت عملیات نیروهای مسلح ایران علیه حامیان گرگ صفت غربی و منطقه‌ای است.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: بدون شک مستکبران جهان عیار کار دستشان آمده است و به چشم خویش دیدند که ایران اسلامی، چگونه گنبد کاغذی و پوشالی آن‌ها را در هم کوبید.

قربانی گفت: عزیزان پاسدار حس تعلق و نشاط اجتماعی را در میان مردم شریف و گرانقدر ایران مضاعف کردند و قلب نازنین امام زمان (عج) و نایب برحقش و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را شاد کردند.

وی افزود: سپاه قهرمان و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی باید بدانند که ما مردم فهیم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا با اقتدار پشتیبانشان هستیم.

به گزارش ایمنا در صحن علنی بررسی پیشنهاد کمیسیون برنامه بودجه درباره موافقت با انتصاب سرپرست جدید امور مالی منطقه چهار شهرداری اراک با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

همچنین پیشنهاد کمیسیون املاک در خصوص موافقت با اولویت تملک‌های سال ۱۴۰۳ هم با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

همچنین در این جلسه، نامه دو فوریتی شهرداری در خصوص درخواست اخذ مجوز افتتاح حساب جاری برای شهرداری مناطق با عنایت به بودجه مناطق شش‌گانه که از ابتدای سال به صورت جداگانه تنظیم می‌شود و از نظر حسابداری همانند سازمان‌های تابعه تحت عنوان شعبه ادامه فعالیت خواهد داد، بررسی و با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 747037

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد