Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود منصور عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان منطقه سه منابع طبیعی با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در کشور گفت: در ۹۵ درصد از این آتش سوزی‌ها عوامل انسانی دخیل هستند و تاحدودی عمدی نیز بوده است.

وی افزود: در خصوص پارک‌های جنگلی حتماً باید جنبه‌ی اقتصادی صحیح آن مدنظر قرار گیرد و کاربری پارک‌ها و حفظ درخت‌ها، با قوانین و اصول سازمانی رعایت و توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه جلسه در خصوص، آتش سوزی‌های اخیر و نزدیک شدن استان‌های شمالی به فصل حریق اشاره کرد و گفت: باید پیشگیری و آمادگی‌های لازم صورت گیرد، لذا می‌طلبد استان‌های دیگر مخصوصآ استان‌های شمالی، با آمادگی کامل و نکات پیشگیرانه با موضوع برخورد کنند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه این جلسه به موضوعات مختلفی اعم از مسائل حقوقی و رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و قضائی و پرداخت به موقع هزینه‌های کارشناسی مربوطه و بکارگیری نیرو‌های حفاظتی به شیوه‌ای درست و منظم، بحث کاداستر اراضی، پروژه‌های مربوط به آبخیزداری و آبخوانداری، زراعت چوب اشاره کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حریق جنگل استان های شمالی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم