Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه, مهندس کمیل صرامی، سخنگوی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعلام این خبر، گفت: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پیامی، با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان حادثه انفجار بیمارستان سینا اطهر، از رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه را خواستار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین حال، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: هر ۱۹ جسد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن صادر شد.   مهدی فروزش گفت: از ۱۹ جسد آتش سوزی شب گذشته کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده اند تاکنون ۱۴ جسد تحویل خانواده‌ها گردیده است.   وی گفت: هر ۱۹ جسد جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته (۱۵ زن و ۴ مرد) که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بودند با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادرشد.
فروزش گفت: از این تعداد تاکنون ۱۴ جسد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده است و بستگان پنج جانباخته دیگر هم جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه نکرده اند.
وی افزود: ازمجموع ۱۹ نفر، ۷ پزشک شامل چهار متخصص بیهوشی، یک نفر متخصص جراحی پلاستیک، یک نفر متخصص گوش، حلق و بینی و یک نفر دیگر از پزشکان می‌باشد، دو نفر نیز به‌عنوان پرستار در آن کلینیک مشغول بوده اند و چهار نفر هم تکنسین اتاق عمل، یک نفر تکسنین رادیولوژی و دو نفر از کارکنان و دو نفر هم از مراجعه کنندگان می‌باشند. یک نفر هم تاکنون شناسایی نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه انفجار سینا اطهر نظام مهندسی پزشکی قانونی نظام مهندسی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید

نشت و انفجار شدید گاز در یک کارگاه باعث وقوع آتش‌سوزی در آساوله سنندج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشت گاز ال.پی.جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله سنندج شد.

آزاد طهماسبی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج درباره جزئیات این آتش‌سوزی اظهار داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی و تماس با سامانه 123 اکیپ 5 نفره از نیروهای ایستگاه دو آتش‌نشانی و ایستگاه یک اکیپ برای پشتیبانی به محل اعزام شدند. 

وی با اشاره به نشت گاز ال‌پی‌جی در این کارگاه افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند.

طهماسبی افزود: انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد کرده است‌.

وی اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشاند. نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند. متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج اذعان کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بود که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده که توسط آمبولانس 115 به مرکز درمانی منتقل شد.

طهماسبی بیان کرد: انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام/481/

 

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان