Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی همدان به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حمید شاکری‌صفت در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه برای ساخت خوابگاه دانشجویی تحصیلات تکمیلی نیاز به کمک خیرین داریم اظهار کرد: ساخت این خوابگاه به همت مجمع خیرین سلامت همدان و خیرین چندین سال پیش آغاز شد که در حال حاضر فاز اول آن به اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تأکید بر لزوم ساخت خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی متأهل بیان کرد: هدف از ساخت خوابگاه، حل مشکل و دغدغه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متأهلی است که برای تحصیل به همدان می‌آیند.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا ۱۱۰ واحد از خوابگاه ساخته شود و در اختیار زوجین دانشجو قرار گیرد گفت: تاکنون ۳۰ واحد ساخته و تحویل داده شده  و برای ساخت ۸۰ واحد باقیمانده نیز نیاز به مشارکت مردمی داریم.

وی بیان کرد: تأمین مسکن برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی پزشکی باعث می‌شود آنها دغدغه‌ای نداشته باشند و پس از پایان تحصیل نیز در این شهر بمانند و به ارائه خدمات بپردازند.

شاکری‌صفت کمک به ارتقای سلامت جامعه با تامین پزشک متخصص برای همدان را در رفع مشکلات بیماران، هدف ساخت خوابگاه دانشجویی توسط مجمع خیرین سلامت دانست و از مردم خواست در این امر خیر مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه برای ساخت بقیه واحدها ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای ساخت هرچه سریع‌تر مجتمع به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان خوابگاه دانشجویی مجمع خیرین سلامت همدان تحصیلات تکمیلی ساخت خوابگاه برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل