Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@04:30:37 GMT

لغو امتحانات حضوری دانشگاه تهران به مدت یک هفته

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۹۵۶

ساعت 24 -معاون آموزشی دانشگاه تهران از لغو امتحانات حضوری به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی خبر داد.

 معاون آموزشی دانشگاه تهران از لغو امتحانات حضوری به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی خبر داد.

حسین حسینی، از لغو امتحانات حضوری دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه به مدت یک هفته خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در راستای اعمال محدودیت مجدد به دلیل شیوع کرونا امتحانات حضوری دانشگاه تهران لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که این امتحانات مجددا چه زمانی برگزار خواهد شد، افزود: در صورتی که اعمال محدودیت ها استمرار نداشته باشد، امتحانات در هفته بعد یعنی از (۲۲ تیرماه تا ۲۸ تیرماه) برگزار خواهد شد. البته باز هم باید منتظر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت ها باشیم.

به گزارش مهر، اقدامات محدودیتی برای مقابله با کرونا به استانداران استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان، تهران و البرز ابلاغ شده است.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص محدودیت‌های گروه سه و چهار گفت: گروه سوم محدودیت‌ها شامل تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان سراها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر، موزه، تالار پذیرایی، سالن‌های زیبایی، برگزاری آزمون‌های حضوری و همچنین کاهش زمان فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری می‌شود.

وی افزود: گروه چهارم محدودیت‌ها شامل تعطیلی مراسم‌های اجتماعی و فرهنگی، باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه و چایخانه، باغ وحش، شهربازی و همچنین دورکاری گروه‌های حساس می‌شود.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دانشگاه تهران لغو امتحانات حضوری اعمال محدودیت ها دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت:دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی  درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.


وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی هم با این رویکرد برگزار می‌کند.
وی ادامه داد:امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌کند که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.


شهبازی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما ازن است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.


وی اظهار داشت: اردو‌های مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود