Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدباقر قالیباف در گردهمایی اعضای قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت ضمن تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ جهادی در کشور، یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، مهمترین هدفی که جوانان مدنظر داشتند، کار جهادی با دغدغه پیشرفت کشور بود.

اخبار سیاسی- رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این آهنگ با سرعت و به شکل منظمی هر روز در کشور گسترده‌تر شد؛ تا اینکه تهاجم حزب بعث و صدام جنایتکار شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت‌های جوانان جهادی تغییر کرد و همه آنان با همان روحیه و نیت‌های خالصانه به سمت میدان های نبرد روانه شدند.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی از دوران دفاع مقدس یک ذخیره عظیم برای کشور به شمار می‌آید، افزود: اما پس از دوران دفاع مقدس  این روحیه آنطور که باید و شاید در مسیر اصلی خود قرار نگرفت تا اینکه رویش‌های بعدی انقلاب اسلامی و جوانان تازه نفس از راه رسیدند و فرهنگ جهادی پس از چندین سال مجدداً در کشور احیا شد.

 قالیباف تاکید کرد: امروز به عنوان یک خدمتگزار که در مجلس شورای اسلامی توفیق خدمتگزاری دارم، تلاش داریم با همان روحیه جهادی به دنبال تحول در چارچوب وظایف تعریف شده مجلس باشیم و گام های مهمی در جهت حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی، برداریم.

رئیس قوه مقننه کشورمان چهار رویکرد شفاف سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی سازی را شاخصه های تحول دانست و تصریح کرد: این موارد باید در کنار هم و بدون تقدم و تأخر صورت گیرد.

وی خطاب به نیروهای جهادی و مردمی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، تاکید کرد: اگر ما موضوعات را مردمی نکنیم و مردم پای کار نباشند به موفقیت نخواهیم رسید. در همین موضوع کنترل ویروس کرونا، شاهد بودیم که با حضور مردم در صحنه چگونه این مسئله کنترل شد، اگر مردم در صحنه باشند مانند دفاع مقدس به موفقیت، پیروزی، عزت و افتخار دست خواهیم یافت.

قالیباف یادآور شد: امروز اگر می خواهیم در حوزه اقتصادی مشکلات مردم حل شود، باید مردم به ویژه جوانان و مخصوصاً جوانان جهادی را در عرصه وارد کنیم. این مسیر ما در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و من دست نیاز به سمت جوانان جهادی دراز خواهم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر یک کار جهادی سازمان یافته و سیستماتیک با تلاش مجاهدانه و با استفاده از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم صورت گیرد، قطعاً به موفقیت دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: مطمئن باشید این حرکت در مجلس با همراهی همه نمایندگان و کمک بخش های دولتی و خصوصی و همچنین حضور تشکل‌های مردمی انجام خواهد شد و کشور در مسیر کار، تلاش و فعالیت قرار خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس شهدای مدافع حرم محمدباقر قاليباف مجلس شوراى اسلامى روحیه جهادی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود