Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام اخیرشان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نقش محوری مردم را بسیار پر رنگ ترسیم فرمودند و رضایت و خرسندی آنان را در مبارزه با فساد مورد تاکید قرار دادند؛ به نحوی که تمامی کارها باید به خیر و صلاح مردم منتهی گردد و زمانی این تلاش ها ارزشمند است که به نتایج آن امیدوار باشند.

وی افزود: وفق و مدارا نمودن با مردم، مطابق سیره ارزشمند ائمه اطهار(ع) که برگرفته از معارف ناب اسلامی است در کار قضایی خیلی موضوعیت دارد و امیدوارم ما بتوانیم اجرای این مهم را در سرلوحه کار هایمان قرار بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت و ارتباط تنگاتنگ کار و وظایف قضایی با سرنوشت و جان مردم خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش حقوق ، شان و احترام مردم را در انجام امور حفظ و در رسیدگی به مشکلات، شکایات و تظلمات آنان خیلی جدی، فعال و پیگیر باشیم و کار آنان را به اطاله موکول و منتهی نکنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر حفظ و پشتیبانی از سرمایه های انسانی دستگاه قضایی گفت: بنده شانی جز حمایت از همکاران برای خودم قائل نمی شوم؛ چرا که اگر توفیق و موفقیتی کسب می کنیم در سایه زحمات همکاران در بخش های مختلف قضایی و ستادی بدست می آید و در این راستا تمامی امکانات و منابع را صرف و هزینه می کنیم تا کارکنان راحت تر کار و فعالیت نمایند و به ایفای وظایف قانونی خود بپردازند.

حشمتی مهذب با توصیه به مدیران متذکر شد: اعتقاد دارم در وهله اول باید شان قضات و کارکنان را با تمام وجود مراعات نماییم تا حفظ حرمت و احترام به آنها به صورت متقابل به مراجعین نیز تسری پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود از تمامی مدیران واحدهای قضایی و ستادی درخواست نمود با تمام وجود در خدمت مردم و همکاران باشند و مشکلات را با سعه صدر، همکاری و همدلی بیشتر پیگیری و حل و فصل کنند و برای حفظ سرمایه های انسانی تلاش نمایند؛ چرا که کسب توفیق و حصول نتیجه از این فعالیت ها که مرضی خداوند متعال می باشد، فقط در سایه هماهنگی، همگرایی و هم افزایی صورت می پذیرد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات محمد مهدی حاج محمدی تقدیر بعمل آمد و حیدر فتاحی با دریافت ابلاغ خویش به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان تهران معرفی و رسماً آغاز به کار نمود.

گفتنی است محمد مهدی حاج محمدی با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور منصوب شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران قوه قضائیه قوه قضاییه حفاظت و اطلاعات دادگستری دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان