Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌ها برای آماده سازی دور جدیدی از تحریم‌ها علیه نظام سوریه بر اساس قانون سزار ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، جیمز جفری، فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه در مصاحبه با سایت شبکه الحره در حاشیه کنفرانس بروکسل که با عنوان «حمایت از آینده سوریه و منطقه» برگزار شده است، تصریح کرد که اقدامات با تلاش بسیار برای تدوین دور جدیدی از تحریم‌ها علیه نظام سوریه بر اساس قانون سزار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت که نمی‌تواند زمان إعمال دور دوم تحریم‌ها را مشخص کند، اما کشورش معتقد است که بسیار مهم می‌باشد که "نظام سوریه تحت فشار باقی بماند".

جیمز جفری در هجدهم ماه ژانویه گذشته تصریح کرد، تحریم‌هایی که علیه سوریه در چارچوب قانون سزار اعمال شده است، تنها دور نخست بوده و تحریم‌های بیشتری پس از آن اعمال خواهد شد.

وی عنوان داشت که اجماع نظری در واشنگتن برای "بازخواست رهبری سوریه" وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قانون سزار تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا