Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صدها نفر از مقامات دولت «جورج دبلیو بوش» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امسال حمایت خواهند کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، خبرگزاری رویترز گزارش داد که صدها مقام دولت جمهوریخواه «جورج بوش» با تشکیل یک کمیته قصد دارند از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه تن از مسئولان هماهنگی گروهی از مقامات ارشد دولت جورج بوش روز چهارشنبه به خبرگزاری «رویترز» گفتند، یک کمیته اقدام سیاسی را در حمایت از بایدن تشکیل داده‌اند.
این افراد به رویترز گفتند امروز (چهارشنبه) پایگاه اینترنتی و صفحه فیسبوک گروه خود را راه‌اندازی می‌کنند و در آن ویدئوهایی از جمهوری‌خواهان حامی بایدن منتشر خواهند کرد.
«جنیفر مالیکین» یکی از اعضای این گروه و مسئول کارزار انتخاب مجدد بوش در سال 2004 گفت: «ما می‌دانیم چه چیزی عادی و چه چیزی غیرعادی است و آنچه شاهد آن هستیم بسیار غیرعادی است. این رئیس‌جمهور یک خطر محسوب می‌شود».
وی افزود این گروه هنوز آمادگی اعلام اسامی تمامی اعضا و حامیانش را ندارد اما این فهرست تا ماه اکتبر (مهر) منتشر خواهد شد.
«کریستوفر پرسل» از دیگر مقامات دولت جمهوری‌خواه بوش گفت: «نوامبر امسال کشورمان را به حزب ترجیح خواهیم داد. باور داریم که دولت بایدن می‌تواند توابع حاکمیت قانون بوده و عزت و همبستگی را به کاخ سفید بازگرداند».
جورج بوش که پس از اتمام دوره ریاست جمهوری به‌ندرت به اظهار نظر پرداخته است، ماه گذشته قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس شهر «مینیاپولیس» را «شکستی تکان‌دهنده» توصیف کرد و از کاخ سفید درخواست کرد صدای معترضان را بشنود.
در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و برانگیخته شدن احساسات ضدنژادپرستی در آمریکا، علاوه بر شمار زیادی از سیاست‌مداران جمهوری‌خواه، شهروندان حامی این حزب نیز در نظرسنجی‌های مختلف بر عدم اعتماد به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرده‌اند.

هشدار ترامپ درباره انتخاب بایدن
ترامپ گفت: اگر جو بایدن روی کار بیاید، بازارهای مالی سقوط خواهد کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود خطاب به مردم آمریکا نوشت:رشد اقتصادی بی سابقه در سه ماه دوم امسال! با روی کار آمدن جو بایدن فاسد و طرح او برای افزایش گسترده مالیات و مقررات ها، بازار‌های مالی و مزایای بازنشستگی "401K" شما سقوط خواهد کرد! منتظر باشید که سال 2021 بی سابقه باشد!

پیشتازی بایدن بر ترامپ در ایالت‌های کلیدی آمریکا
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، جو بایدن در ایالت‌های کلیدی آمریکا که در انتخابات نقش تعیین‌کننده دارد، از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ در نظرسنجی ان پی آر، جو بایدن با هشت واحد اختلاف از دونالد ترامپ جلوتر است، در نظرسنجی نیویورک تایمز، این فاصله 14 واحد است و در نظرسنجی فاکس نیوز نیز ، 12 واحد و در نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک، بایدن با اختلاف 8 واحد از ترامپ جلوتر است. این نظرسنجی‌ها در سطح ملی است.
در نمودار‌های جمعیت شناختی، بایدن در بین سیاه پوستان 74 واحد، در بین لاتین تبار‌ها 39 واحد، در بین رای دهندگان جوان (29-18 سال) 34 واحد، در بین زنان 22 واحد و در بین رای دهندگان مستقل 18 واحد از ترامپ جلوتر است.
بر اساس این گزارش، در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، ترامپ در آن سال در کسب آرای رای دهندگان مستقل 4 واحد جلوتر از رقیب خود بود، این آمار درباره کسب آراء مردان 11 واحد در به دست آوردن رای افراد بالای 65 سال، 7 واحد، در جذب رای سفیدپوستان 20 واحد و در به دست آوردن رای سفیدپوستان بدون مدرک دانشگاهی 37 واحد بود. حالا این آمار را با وضعیت کنونی ترامپ و بایدن مقایسه می‌کنیم:
در حال حاضر در خصوص آراء رای دهندگان مستقل بایدن 18 واحد از ترامپ جلوتر است، در خصوص آراء مردان 3 واحد در خصوص آراء افراد بالای 65 سال 2 واحد و در خصوص آراء سفیدپوستان تقریبا برابر است و با یک واحد اختلاف جلوتر است در خصوص رای سفیدپوستان بدون مدرک دانشگاهی با 19 واحد جلوتر است.
وضعیت ایالت‌های "مردد" نیز از جایگاه بهتر بایدن حکایت دارد. میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، آریزونا، فلوریدا، که در 2016 به انتخاب شدن ترامپ کمک کردند، طبق نظرسنجی ها، همگی از بایدن حمایت می‌کنند.
سی ان ان در ادامه افزود، ترامپ و تیم انتخاباتی او فکر می‌کنند که اوضاع تغییر می‌کند و بایدن در ادامه راه اشتباهاتی می‌کند که این روند را تغییر می‌دهد، اما خود رئیس جمهور هم که بایدن را مسخره می‌کند که بلد نیست حرف بزند، در مصاحبه هفته گذشته خود با فاکس نیوز به پیروزی بایدن اعتراف کرد و گفت بایدن قرار است رئیس جمهور شما شود.

حمله جدید جان بولتون به ترامپ
جان بولتون گفت: رئیس جمهوری آمریکا به دنبال تقویت روابط شخصی است نه منافع ملی آمریکا.
به گزارش خبرگزاری رویترز،مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ضمن انتقاد مجدد از دونالد ترامپ، اعمال تحریم‌های اقتصادی را ضد روسیه خواستار شد.
 جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه با تلویزیون رویترز گفت: اگر گزارش‌ها درباره اقدام روسیه مبنی بر پرداخت پول به نیرو‌های طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان تایید بشوند، آمریکا باید در چارچوب واکنش قاطع به این اقدام روسیه تحریم‌های اقتصادی ضد روسیه اعمال بکند.
جان بولتون افزود: اگر این گزارش‌ها تایید شود، این اقدام روسیه به معنای حمله مستقیم به آمریکایی‌ها است. انتشار این گزارش‌ها همچنین هرج و مرج و سردرگمی را در کاخ سفید تشدید خواهد کرد.
جان بولتون تصریح کرد: به نظر من آن چه ما برای تعامل با روسیه به آن نیازمند هستیم، راهبردی جامع‌تر است. فکر می‌کنم ولادیمیر پوتین و دولت روسیه به خوبی از یک نیروی ضعیف استفاده می‌کنند. به نظر من ما عملکرد خوبی در برابر دولت روسیه نداریم. بخشی از مشکل دونالد ترامپ آن است که وی نمی‌تواند از یک سو میان رابطه شخصی خود با یک رهبر خارجی به خصوص رهبر یک کشور رقیب و از سوی دیگر ماهیت واقعی رابطه آمریکا با کشور دیگری، تمایز قائل بشود. این بدان معنا نیست که اگر رابطه شخصی میان دو رهبر خوب باشد، لزوما رابطه دوجانبه کشور‌های آن دو هم با هم خوب خواهد بود. به نظر من این موضوعی است که باید آمریکایی‌ها به خاطر داشته باشند.
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا افزود: من فکر می‌کنم این تفکر ترامپ ناشی از این دیدگاه است که همه چیز در روابط شخصی رهبران با هم خلاصه می‌شود به خصوص در رابطه با رهبران دیکتاتوری مانند پوتین، شی جینگ پین رئیس جمهور چین، اردوغان در ترکیه و دیگران. این اشتباه است. واقعیت روابط کشور‌ها با هم فراتر از این چارچوب است. اما بر اساس این دیدگاه، رئیس جمهور آمریکا متقاعد می‌شود که دو آدم بزرگ در یک اتاق پشت میز می‌نشینند و می‌توانند همه مسائل میان خودشان را حل کنند. اما به این سادگی نیست. متاسفانه رهبران خارجی که ما این جا درباره آن‌ها سخن می‌گوییم مانند پوتین، شی جنیگ پین و دیگران، مردانی سخت هستند. آن‌ها می‌دانند چگونه با رقبای خود تعامل داشته باشند. به نظر من این جنگ عادلانه نیست که آن‌ها پشت میزی می‌نشینند که ترامپ در برابر آن‌ها نشسته است.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: واقعیت آن است که رئیس جمهور آمریکا خیلی علاقه ندارد که دیگران به وی درباره مسائل مختلف گزارش بدهند و وی را از موضوعات مطلع بکنند. وی تصور می‌کند آن چه را دیگران تلاش می‌کنند به اطلاع وی برسانند، می‌داند. این اشتباه است، کاملا اشتباه است. کار وی ریاست جمهوری است که بسیار کار دشواری است. ریاست جمهوری نیازمند فردی است که به سختی کار بکند و علاقه‌مند به یادگیری مسائلی باشد که نمی‌تواند. هیچ رئیس جمهوری درباره همه مسائل اطلاعات کامل ندارد. به نظر من هر کس دوست دارد آن چه را نمی‌داند یاد بگیرد، اما دونالد ترامپ چنین رویکردی ندارد. به نظر من ما در آماده سازی رئیس جمهور و ارائه اطلاعات به وی قبل از دومین دیدارش با کیم جون اون رهبر کره شمالی در هانوی، تا حد زیادی موفق بودیم. این اطلاعات باعث شد که ترامپ در هانوی از پذیرش یک توافق بد خودداری بکند. البته ارائه اطلاعات به این رئیس جمهور کاری نیست که هر کس بتواند آن را انجام بدهد، زیرا وی تصور می‌کند به این اطلاعات نیاز ندارد.

ترامپ ته چاه فرو رفته است
دیوید اکسلراد در ارزیابی کلی درباره مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا گفت: فکر می‌کنم رئیس جمهور ترامپ در چاله بسیار عمیقی فرو رفته است.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با سی ان ان گفت: ترامپ در چاله بسیار عمیقی فرو رفته که خودش حفر کرده است.
دیوید اکسلراد، در ارزیابی کلی درباره مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا گفت: فکر می‌کنم رئیس جمهور ترامپ در چاله بسیار عمیقی فرو رفته است؛ چاله‌ای که خودش حفر کرده است. عملکرد وی در مقابله با شیوع بیماری کووید 19 و بحرانی که ایجاد شد، هم برای کشور و هم برای خود او، از نظر سیاسی فاجعه بار بوده است. این امر را می‌توانید در نتایج (نظرسنجی افکار عمومی) ببینید. میزان حمایت از وی در خصوص عملکردش در مقابله با شیوع زیر 30 درصد است. همچنین مردم با او درباره زمان بازگشایی کشور، ماسک زدن و مسائل دیگر مخالفند. در عین حال به طور قطع او اوضاع پس از کشته شدن جوشیوعرج فلوید را به گونه‌ای که بیشتر مردم آمریکا می‌خواستند ببینند، مدیریت نکرد. اکنون دیگر از نظر مردم دیدگاه‌های تفرقه افکنانه وی هزینه دارد، و این امر به او لطمه زده است. علاوه بر همه اینها، چیزی که فکر نمی‌کردم هرگز در این رقابت انتخاباتی ببینم، حمایت دو رقمی از هر دو نامزد است. این برخلاف چیزی است که ما تصور می‌کردیم. چرا که رسیدن نامزدی به این سطح از حمایت (بایدن) بسیار دشوار بود. بیشتر این‌ها تقصیر خود ترامپ است. بایدن همواره نسبتاً آرام و بی هیاهو بوده است. در حالی که ترامپ اینگونه نبوده و به ضرر خود عمل کرده است. فکر می‌کنم بایدن امروز به این دلیل آن سخنان را بیان کرد که فرصت را برای حمله لفظی به وی در زمانی که او در ته چاهی است که برای خود حفر کرده، غنیمت شمرد.
وی با اشاره به سخنان اخیر بایدن مبنی بر اینکه «رئیس جمهور دوره جنگ ما تسلیم شده است» گفت: نکته‌ای که او به آن اشاره کرد بسیار خوب بود، یعنی ضعف‌های آشکار در عملکرد رئیس جمهور برای مقابله با شیوع بحران کرونا و همچنین سؤالاتی که درباره عملکرد وی در خصوص موضوع روسیه مطرح شده است.

ادعای تقلب در انتخابات
رئیس جمهور آمریکا با دامن زدن به نگرانی‌های بی اساس درباره تقلب انتخاباتی، در تلاش برای تضعیف اعتماد عمومی به انتخابات سراسری در آمریکاست.
به گزارش آسوشیتدپرس؛دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با دامن زدن به نگرانی‌های بی اساس درباره تقلب انتخاباتی، در تلاش برای تضعیف اعتماد عمومی به انتخابات سراسری ماه نوامبر در آمریکاست.
این حملات آشنا، اما تعجب آور به یکی از ستون‌های دموکراسی در آمریکا در بحبوحه شدت گرفتن شیوع کرونا رخ داده است که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا را به لغو کارزار تبلیغاتی در فلوریدا و آریزونا و فشار به فرمانداران جمهوری خواه متحد با ترامپ برای تاخیر در بازگشایی ایالت‌های خود وادار کرده است.
رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا امیدوار است روز جمعه حضورش در بنای یادبود کوه راشمور (بر روی کوهی در این مکان، چهره چهار تن از مشهورترین رئیس جمهوران آمریکا بر روی سنگ کوه در مقیاس بزرگ کنده کاری شده‌است) در داکوتای جنوبی، جایگاهش را ارتقا دهد.
وی هفته گذشته در آریزونا ضمن انتشار ادعا‌های دروغین درباره تقلب بالقوه در انتخابات پیش بینی کرد انتخابات نوامبر فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ کشورمان خواهد بود.
بدیهی است هیچ مدرکی دال بر تخلف گسترده در آمریکا با رای گیری پستی یا بدون آن وجود ندارد. اگر چه هدف از ادعا‌های ترامپ تضعیف اعتماد حامیانش به نتیجه انتخابات درصورت شکست او در این رقابت است.

25 ترفند ترامپ برای پیروزی در انتخابات
افشای ترفندهایی که دونالد ترامپ از طریق آن دروغ می‌گوید، فریب می‌دهد و از قدرت سوء استفاده می‌کند.
به گزارش روزنامه گاردین چاپ انگلیس‏، رابرت رایش وزیر کار سابق آمریکا (در دولت بیل کلینتون) ‏‏، نویسنده‏، استاد سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی که در حال حاضر ستون نویس روزنامه گاردین است در مقاله‌ای در این روزنامه با عنوان «دفترچه راهنمای انتخاب مجدد دونالد ترامپ: 25 روشی که ترامپ دروغ می‌گوید، فریب می‌دهد و از قدرت سوء استفاده می‌کند» نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هر کاری را برای انتخاب مجدد خود انجام می‌دهد. مخالفان او محدود هستند، زیرا آن‌ها به دموکراسی اعتقاد دارند. ترامپ هیچ محدودیتی ندارد، زیرا او اعتقادی ندارد.
ترامپ آزرده خاطر شده است، زیرا نتایج نظرسنجی‌ها به نفع بایدن (جو بایدن رقیب انتخاباتی ترامپ) است-، اما کارشناسان نسبت به خطر ترفند‌های کثیف هشدار می‌دهند.
در اینجا دفترچه راهنمای انتخاب مجدد ترامپ در 25 مرحله ساده آورده شده است:
1) بالاتر از قانون خود را اعلام کردن
2) استفاده از هراس افکنی نژادپرستی. خواستار برقراری "قانون و نظم" شدن و توصیف معترضین به عنوان «اراذل و اوباش»، «سطح پایین» و «آشوبگر و غارتگر». توصیف کردن کووید 19 (ویروس کرونا) به عنوان «Kung-flu» (کونگ فو آنفلوآنزا) و بازنشر دادن پست‌های سفیدپوستان نژادپرست در توئیتر. همچنین استفاده از نماد مرتبط با نازی‌ها در تبلیغات انتخاباتی خود.
3) انتصاب دادستان کلی که بیشتر از آمریکا به شخص شما وفادار باشد و سیاسی کردن وزارت دادگستری بطوری که نسبت به وفاداران شما مدارا و با دشمنان شما سخت گیری کنند. کاهش مجازات حبس برای یک رفیق که محکوم به دروغ گفتن و نقض ادای سوگند شده است. دستور تحقیقات دادن از صنایعی که دوست ندارید.
4) برکناری وکلای آمریکایی که در حال تحقیق در مورد شما هستند.
5) برکناری بازرسان عمومی مستقل که به دنبال آنچه شما انجام داده اید هستند. له کردن هر فاش کننده‌ای که پیدا کردید.
6) نادیده گرفتن و خوار شمردن جامعه اطلاعاتی. انتصاب یک مدیر اطلاعات ملی که بیشتر از آمریکا به شما وفادارتر است. تقاضا از رئیس اف بی آی که به شما وفادار باشد.
7) گماردن قضاتی در دادگاه‌های فدرال که به شما نسبت به قانون اساسی وفادارتر باشند.
8) سیاسی کردن وزارت دفاع بطوریکه ژنرال‌ها از هر آنچه شما دستور می‌دهید حمایت کنند. از آن‌ها به عنوان «ژنرال‌های من» یاد کردن. به آن‌ها کمک کردن تا معترضان را پاکسازی کنند. به ارتش دستور دادن برای زیر نظر گرفتن معترضان. گفتن به فرمانداران برای آوردن ارتش جهت متوقف کردن معترضان.
9) حزب خود را از هر کسی که نسبت به شما وفادار نباشد پالایش کنید و آن را به یک فرقه بی روح، بدون مغز تبدیل کنید.
10) خلاص شدن از تجربه و تخصص انباشته شده در دولت. تحقیر خدمتکاران عمومی. در منگنه گذاشتن وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری، بهداشت و خدمات انسانی و بهداشت عمومی.
11) اهدای وام‌های با وثیقه، معافیت مالیاتی، یارانه ها، قرارداد‌های دولتی، بازپرداخت‌های نظارتی و شغل‌های دلچسب به کمک کنندگان و دوستان صمیمی. دادن مسئولیت به لابی‌های خود در آژانس‌های شما. توزیع 500 میلیارد دلار به عنوان کمک همه گیری (ویروس کرونا) به شرکت‌ها بصورت مخفیانه و بدون هیچ گونه نظارتی.
12) نازپروده کردن دیکتاتورها. انتقاد نکردن از نقض حقوق بشر آنها. خودداری از همکاری با رهبران سایر دموکراسی ها. خروج از معاهدات بین المللی.
13) کسی را قربانی کردن. شیطنت نسبت به مهاجران و بستن پناهجویان در مرز حتی اگر آن‌ها کودک باشند. گذاشتن یک ناسیونالیست سفید پوست به عنوان مسئول سیاست مهاجرت. سرزنش کردن مسلمانان، مکزیکی‌ها و چینی ها.

14) نفی و به سخره گرفتن همه منتقدان. مخالفان را زباله انسانی توصیف کردن. حمله به رسانه‌ها به عنوان ناشران «اخبار جعلی» و «دشمنان مردم».
15) به یادآوردن توطئه‌هایی که پیش از این توسط مخالفان شما در آخرین انتخابات انجام گرفته است. متهم کردن سلف خود به "خیانت" بدون هیچ مدرکی.
16) کم اهمیت دانستن تهدید‌های واقعی برای ملت، مانند همه گیری که به سرعت در حال گسترش است. دروغ گفتن درباره شکست شما برای مقابله با آن. مانع فعالیت کارشناسان بهداشت عمومی شدن. از مردم بخواهید که حتی به دلیل بدتر شدن همه گیر در مناطقی از کشور، به کار خود برگردند.
17) هواداران مسلح را ترغیب کنید تا ایالت‌ها را از مقامات منتخبی که مخالف شما هستند، آزاد کنند.
18) رشوه دادن به ملت‌های دیگر تا در مورد حریف انتخاباتی خود تحقیق کند و سیلی از دروغ در رسانه‌های اجتماعی راه بیاندازد.
19) استفاده از دستگاه‌های تبلیغاتی راستگرا مانند فاکس نیوز برای پر کردن کشور با دروغ‌های خود. حصول اطمینان از اینکه که مدیر اجرایی ورشکسته فیس بوک به شما این امکان را می‌دهد که دروغ خود را در بزرگترین دستگاه رسانه‌ای جهان پخش کنید.
20) سرکوب آرای افرادی که احتمالاً علیه شما رأی می‌دهند. ارعاب رای دهندگان از رنگین پوست بودن. فرمانداران جمهوریخواه را ترغیب کنید تا لیست‌های رای دهندگان را پاکسازی کنند، شناسنامه رأی دهندگان را بخواهند و محل‌های رای گیری را ببندند.
21) به دنبال جلوگیری از رأی گیری پستی بودن در هنگام همه گیری کرونا. بدون داشتن مدرک ادعای اینکه آن‌ها باعث تقلب در انتخابات خواهند شد. تهدید به بستن خدمات پستی ایالات متحده.
22) وادار کردن ولادیمیر پوتین به هک و نفوذ در دستگاه‌های انتخاباتی ایالات متحده همانطور که در سال 2016 انجام داد، اما اکنون می‌تواند با تجربه و ظرافت بیشتری انجام دهد. به او قول دادن که در عوض، آمریکا و همچنین ناتو را بیشتر بی ثبات خواهید کرد. بگذارید حتی او برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان پاداش نیز بدهد.
23) اگر هنوز به نظر می‌رسد که در قدرت نمی‌مانید و رای نمی‌آورید، سعی کنید انتخابات را به تعویق بیندازید.
24) اگر به رغم همه اینها‏، رای نیاوردید از ترک منصب خود خودداری کنید. در انتخابات رقابت کنید، ادعای کلاهبرداری گسترده کنید و بگویید این یک توطئه است، فرقه خود را از یک حزب سیاسی انتخاب کنید تا از دروغ‌های شما حمایت کند از دستگاه تبلیغاتی خود برای تکرار آن‌ها بکار گیرید و وزارت دادگستری خود را برای حمایت از خود فرا بخوانید و قاضی‌ها و دادرس‌های خود را داشته باشید تا شما را تایید کنند، ژنرال‌های خود را مجبور به سرکوب هرگونه شورش‌های بعدی کنید.
25) پیروزی را اعلام کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا مشاور سابق امنیت ملی آمریکا رئیس جمهور آمریکا ترامپ جلوتر ریاست جمهوری دونالد ترامپ خصوص آراء جمهوری خواه انتخاب مجدد رای دهندگان جان بولتون نظرسنجی ها فکر می کنم نظر من فرو رفته جورج بوش جو بایدن ایالت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است

نشریه انگلیسی آی نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن همه گزینه‌ها را «روی میز» نگه می‌دارد و در نظر دارد تا توافق برای جلوگیری ایران از تولید سلاح‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر برای جلوگیری از جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را احیا کند.   به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: وزارت امور خارجه ایالات متحده به ما گفت است که بایدن «به هر طریقی» تضمین خواهد کرد که «ایران هرگز به سلاح هسته‌ای نرسد».   یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.   این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.   این منبع افزود: تا آنجایی که من درک می‌کنم، این به عنوان راهی برای مماشات با اسرائیل و ایران در نظر گرفته می‌شود.»   سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای با ایران است یا خیر، گفت: «همانطور که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه [آنتونی بلینکن]به صراحت گفته اند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین خواهد کرد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»   دولت بر این باور است که یک مسیر دیپلماتیک بهترین راه رو به جلو است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای مخالفت بایدن با عملیات نظامی صهیونیست‌ها در رفح
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ