Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@01:52:07 GMT

عطر بزنید آقای خوئینی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۱۳۷

عطر بزنید آقای خوئینی‌ها

خوئینی‌ها سوراخ دعا را گم نکرده؛ اصرار دارد که گم کند؛ به عمد؛ و باید کاوید که چرا؟ چرا او و برخی هم طیفانش، پریشان می‌گویند و شگرد شوک دادن به افکار عمومی در پیش گرفته‌اند؟

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ایمانی؛ آقای موسوی خوئينی ها ظاهرا درست می گويد که دم از مشکلات مردم مي زند. اما باطنا راست نمی گويد، وقتی آدرس اشتباه مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قول مولوی، سوراخ دعا را گم کرده؛ اما نه از سر بي خبری.

 

او عمدا جا به جا و نا به جا نوشته، تا ردّ پای خيانت خود و دوستانش در ائتلاف اشرافيت (اصلاحات و اعتدال) را گم کند. " تا نشان سُمّ اسبت گم کنند - ترکمانا نعل را وارونه زن"!

 

 دبير کل مجمع روحانيون اگر صداقت داشت، بايد نامه را اول خطاب به خاتمی (رئيس شوراي اجرايي "مجمع") و احزاب کارگزاران و مشارکت و دوم به روحانی و جهانگيری و نوبخت و زنگنه و آخوندی و ظريف می نوشت.

 

 اما طوري نوشته که انگار، رهبر انقلاب ويدئو پر کرده و با ادبيات "تَکرار مي کنم"، خواستار رای به روحانی و ائتلاف اميد در انتخابات مجلس و شورای شهر شد! انگار رهبری بود که آدرس بستن با کدخدا و اعتماد به اروپا را می داد!

 

و انگار نيروهای انقلاب بودند که گفتند "ما تضمين وعده هاي روحاني هستيم"! يا نظام بود که وعده می داد به واسطه امتياز دادن به دشمن، به اقتصاد رونق می دهد و مردم را از پول يارانه بی نياز مي کند!

 

 خوئينی ها سوراخ دعا را گم نکرده؛ اصرار دارد که گم کند؛ به عمد. و بايد کاويد که چرا؟ چرا او و برخي هم طيفانش، پريشان می گويند و شگرد شوک دادن به افکار عمومي _با سرگشاده نگاری و ژست ساختار شکنی- در پيش گرفته اند؟

 

بوي افتضاحی که آنها در دولت و مجلس دهم بالا آورده اند، همه جا را برداشته و مردم را شاکي کرده است. اما مگر با جنجال و شوک مي توان مشام عموم را از خاستگاه رايحه خيانت منحرف کرد؟ آنها به جای اين که همديگر را ملامت کنند، نظام را متهم مي کنند. اين هم نوعی فرار است؛ با ژست فرار به جلو!

 

 بعيد است کلام حق در جان منافقين دير پا اثر کند؛ اما به فرموده پيامبر اعظم (ص)، چاره بد بو شدن، يکي بيشتر نيست: " تَعَطّروا بالاستغفار لا تَفضَحَنّکُم رَوائِحُ الذّنوب؛ خود را با استغفار، معطر و خوشبو کنيد؛ تا بوي متعفن گناهان شما را رسوا نکند". آنها چاره اي جز عذرخواهي از مردم و نظام ندارند؛ شايد که بخشيده شوند.

 

محمد ایمانی - فعال دانشجویی

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است

«قدرتعلی حشمتیان» رییس دوره‌ای خانه احزاب ایران درگفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه انتظار ما در دور اول انتخابات مجلس بابت مشارکت مردم برآورده نشد اظهار کرد: ما می‌خواستیم مانند مجلس پنجم، فراکسیون‌های مختلفی از هر کدام از جریانات سیاسی اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا و مستقل شکل بگیرد و مجلس از حالت یک‌دستی خارج شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: امیدواریم در دور دوم انتخابات، مشارکت خوبی رقم بخورد و افراد با رأی بالا وارد مجلس بشوند.

حشمتیان اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم برای پیشرفت امور کشور و تقویت نظام، با پشتیبانی از غیورمردان سپاه و ارتش پای صندوق رأی بیایند و این تعداد نماینده باقی‌مانده را با رأی بیشتر به مجلس بفرستند؛ این مشارکت به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران همچنین با تاکید بر توجه و حمایت از سپاه و حمایت از نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر توجه‌ها عمدتاً به عملیات نیروهای مسلح است و فضای کشور متوجه انتخابات پیش‌رو نیست.

وی افزود: از این رو، رسانه‌ها خصوصاً سازمان صداوسیما با برگزاری مناظره و گفت‌وگو و با دعوت از هر چهار گروه اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و اعتدالگرا می‌تواند این فضاسازی را انجام بدهد تا مردم با آگاهی بیشتر، کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

حشمتیان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و تورم مساله اصلی مردم است اظهار کرد: علاوه بر کاهش تورم و گرانی‌ها باید حقوق برخی اقشار جامعه افزایش یابد تا از زیر خط قرمز خارج شوند و تحقق این امر، مستلزم تلاش است؛ متأسفانه با وجود اینکه نیروهای مسلخ خوب عمل می‌کنند، مسؤولین در بدنه دولت و مجلس عملکرد خوبی نداشته‌اند.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران اضافه کرد: مجلس آینده باید بتواند دولت را به تحرک بیشتر وادار کند و نافرمانی‌ها در بدنه دولت را از بین ببرد؛ همچنین رئیس‌جمهور محترم باید از وزرا بخواهد اولویت اول خود را توجه به معیشت مردم و اقتصاد قرار بدهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6080138

دیگر خبرها

  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • اقدام متقابل ایران همچنان پابرجاست/ بزنید می‌خورید