Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی گفت : تمام تلاش وسعی ما این است تا حرکت سازندگی متوقف نشده وچرخ توسعه وپیشرفت کشور نیزکند نشود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ اسلامی که عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه های حوزه راه وشهرسازی  الیگودرز سخن می گفت با بیان این مطلب ، اظهار کرد: در توسعه وپیشرفت کشور به توازن و عدالت منطقه ایی توجه می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او  بابیان اینکه یک  دوره پر تراکم سیل ویخبندان زمستانه را پشت سر گذاشتیم، افزود:میزان برآورداولیه ما برای خسارات سیل ۵هزارو۵۰۰ میلیارد تومان بود که تخصیص اول آن ۱۵۰۰میلیارد تومان است که نصف آن ملی و نصف دیگر استانی است.

اسلامی  تصریح کرد: از این محل فقط ۹۰۰میلیارد تومان برای پروژه پلدختر _خرم آباد تعهد شده است .

وزیرراه وشهرسازی  بیان کرد: ۱۲ هزار کیلومتر راه  و ۷۰۰ دهنه پل آسیب دیده از سیل در کشور وجود دارد.

اسلامی اولویت وزارت راه وشهرسازی را در لرستان شهرستان الیگودرز عنوان کرد و یادآورشد: بیشترین سهم را در طرح ابرار یعنی اولویت دار بودن راه های روستایی  به این شهرستان اختصاص داده ایم .

اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت در الیگودرز سه‌راهی شول‌آباد، آماده کردن زیر ترافیک رفتن ۹ کیلومتر شول‌آباد و محور داران اصفهان است ، اضافه کرد:  اعتبار این محور با الگوی تامین مالی متفاوت از اعتبارات انجام شود و باید از محل تبصره ۱۹ استفاده و آن را فعال کنیم .

وزیر راه وشهرسازی در خصوص محور بزنوید- امامزاده محمد بن حسن نیز گفت :  در این محور ۳۰ کیلومتر شن ریزی و ۱۰ کیلومتر آسفالت می شود، در رابطه با محور خان آباد نیز ۱۰ کیلومتر تعریض و آسفالت انجام می‌شود.

اسلامی درخصوص  سد حوضیان نیز  یادآورشد: زمین  های جوار این سد ملاحظات زیست محیطی دارد ولی زمین های مورد نیاز طرح گردشگری این سد در شورای عالی شهرسازی برای واگذاری  به تصویب رسیده است که امیدواریم این طرح به فرصتی برای رونق اقتصادی   استان و کشور تبدیل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الیگودرز وزیرراه وشهرسازی راه وشهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی، اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده برای انجام اصلاح و رفع خاموشی‌های ناشی از شرایط نامساعد جوی با استقرار ۷۹ اکیپ عملیاتی در سطح استان، هرس ۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه در اولویت قرار گرفت و ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه نیز اصلاح شد.

وی بیان کرد: همچنین با رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور در یک تلاش جمعی توسط نیروهای عملیاتی، مشترکان برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: با تعویض پایه‌های آسیب دیده و اصلاح ۱۷۰ مورد رابط، ۱۷۰ فشار متوسط، تعویض و اصلاح ۸۰ پایه معیوب و همچنین جداسازی شبکه‌های آسیب دیده و انتقال بار روی خطوط همجوار در ۳۵ نقطه و تعویض ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف کار نیروهای خدوم تداوم یافت تا شب گذشته خانه‌ای بدون برق نماند.

کریمی همچنین از انجام ترابری و انتقال لوازم پایه و ترانسفورماتور به محل‌های آسیب دیده جهت انجام اصلاحات شبکه خبر داد و گفت: این تلاش همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: مدیریت برق همه شهرستان‌های استان هم‌اکنون با اعلام ستاد بحران استان در حالت آماده باش هستند و تا آخرین ساعت‌های ناپایداری جوی و شرایط ویژه اقلیمی این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت..

کریمی با ارائه آماری از تجهیزات و ملزومات به‌کار گرفته شده برای برق‌دار شدن خطوط آسیب دیده و اصلاح شبکه و تأمین و توزیع برق پایدار گفت: در مجموع ۱۶۹ اصله پایه فشار متوسط، ۵۲ اصله پایه فشار ضعیف، و ۱۹ دستگاه ترانس در ظرفیت‌های مختلف معیوب شد که بخش عمده آن‌ها تاکنون اصلاح و مشترکان برق دار شده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های عملیاتی به ۵۶۴ منطقه اعزام و خرابی‌های برق را در نقاط مختلف استان برطرف کردند.

کد خبر 6080603

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است