Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:57:42 GMT

کشف میلیاردی کولرهای گازی قاچاق در بابل

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۲۸۰

کشف میلیاردی کولرهای گازی قاچاق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 61 دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 600 میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران سرهنگ سیدمحسن جعفری از کشف ۶۱ دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالاهای غیرمجاز خارجی یکی از وظایف مهم پلیس بوده و در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف صیانت از تولید داخلی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی پلیس اماکن و اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جعفری عنوان کرد: با تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق بابل پلیس کشف مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • بهترین گاز برای کولرهای گازی چیست؟
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد