Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:43:18 GMT

تکمیل محور سربیشه - درح در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۲۹۵

تکمیل محور سربیشه - درح در اولویت است

وحید داعی روز چهارشنبه در بازدید نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از محور سربیشه - درح به پیگیری اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل این محور اشاره کرد و افزود: طول کل محور ۱۳۵ کیلومتر است که برنامه‌ریزی کردیم پنج کیلومتر دیگر از این محور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان تا مهرماه سال جاری زیربار ترافیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین وضعیت محورهای شهرستان سربیشه به ویژه محور سربیشه - درح، از تلاش‌ها و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بخش راه‌های شهرستان تشکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار روز گذشته در سفر به تهران آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی پروژه‌های باند دوم استان خراسان جنوبی را پیگیری کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار مسوولان استان با معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی پروژه‌های در دست اجرای باند دوم و راهکارهای تسریع در اجرا بررسی شد.

معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار با مدیران بانک سپه کشور نیز درخصوص مشارکت بانک سپه در تامین مالی باقیمانده محور دیهوک - فردوس - بجستان در قالب ماده ۵۶ قانون الحاق و افزایش سرعت در اجرای احداث باند دوم محور دیدار و گفت و گو کردند.

برچسب‌ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بهسازی راه ها سربیشه خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بهسازی راه ها سربیشه خراسان جنوبی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بهسازی راه ها سربیشه خراسان جنوبی کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است