Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@01:22:45 GMT

روایت توییتری ظریف از نشست روند آستانه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۳۲۷

روایت توییتری ظریف از نشست روند آستانه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد جواد ظریف روز چهارشنبه پس از نشست مجازی سران ایران، روسیه و ترکیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «اجلاس سران فرایند آستانه که به صورت مجازی به میزبانی رییس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شد، پایان یافت.»

ظریف افزود: «طرف‌ها درباره تداوم هماهنگی بین سه کشور ضامن فرایند آستانه با تمرکز بر کاهش تنش، فرایند سیاسی و امدادرسانی بشردوستانه توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلح در سوریه به دست خواهد آمد.»

نشست مجازی سران کشورهای ضامن عضو روند آستانه امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس جمهوری در این نشست با بیان اینکه روند آستانه به عنوان تنها روند موفق در کمک به حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه دستاوردهای زیادی کسب کرده است، گفت: اقدامات نامشروع و غیرانسانی آمریکا هیچ خللی در اراده کشورهای دوست و متحد سوریه ایجاد نخواهد کرد.

روسای جمهوری کشورهای ضامن صلح روند ‌آستانه بر ضرورت فراهم کردن دسترسی بشردوستانه سریع، امن و بلامانع در سراسر سوریه برای تسکین آلام مردم سوریه تأکید کردند و از جامعه بین‌الملل خواستند به دور از تبعیض، سیاسی‌ کاری و پیش شرط، کمک‌های خود به تمام سوری‌ها را افزایش دهند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

 متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گران‌قدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم.

فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین‌برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خوداتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالی‌قدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • هشدار سردار شکارچی به کشورهای غربی حامی اسرائیل
  • رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید