Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از روند رو به رشد آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد کاووس: عبدالقدیر کریمی در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با اشاره به اینکه روند رو به رشد مبتلایان به این بیماری و آمار بستری بیماران در این شهرستان نگران کننده است، اظهار کرد: با وجود همه تلاش ها و اعمال محدودیت ها متاسفانه افراد مبتلا به کرونا در گنبد کاووس رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت اصلی همه دستگاه های اجرایی عمل به مصوبات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است،تصریح کرد: استفاده از ماسک در همه ادارات و نهادها و مراکز تجمعی الزامی بوده و ارائه خدمات اداری در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی است.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر اینکه احتمال شیوع کرونا در تجمعات بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: تا پایان تیر ماه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری در شهرستان گنبدکاووس ممنوع میباشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقش مهم رسانه ها در شرایط حساس کنونی، گفت: از فعالان فضای مجازی، سمن ها و پویش های مردمی خواستاریم که همچون ایام ابتدایی شروع کرونا نسبت به حساس سازی موضوع در بین مردم کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه از همکاری برخی ادارات نسبت به اجرای سیاست های ستاد مقابله با کرونا گلایه کرد و ادامه داد: همه مدیران از نظر قانونی و اخلاقی مسئول هستند که برای رفع این بیماری تلاش کند و با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کنند برخورد قضایی خواهد شد.

سید خسرو خلیلی افزایش گشت های نظارتی برای اجرای محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا را ضروری دانست و افزود: مدیران باید از همه ظرفیت دستگاه ها جهت اجرای مصوبات جلسه کنترل ریشه‌کن کردن این بیماری استفاده کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبد کاووس با اشاره به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در گنبد کاووس تکمیل شده است، اظهار کرد: با وجود اطلاع رسانی گسترده و اعمال برخی محدودیت ها تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در حال افزایش است.

دکتر فرهاد بدیعی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک و دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم نسبت به هفته گذشته بهتر شده اما مطلوب نیست، خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و تامین اجتماعی از دو ظرفیت بیمارستان های بخش خصوصی برای بستری و درمان مبتلا به کرونا استفاده میشود.

وی از  ۲۳۰ بیماران بستری در بیمارستان های گنبد کاووس که مبتلا به کرونا هستند خبر داد و گفت: ۲۰۰ بیمار ساکن این شهرستان و مابقی از دیگر شهرهای شرق استان گلستان می باشند و همچنین ۲۷ بیمار در بخش مراقب های ویژه بستری هستند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبد کاووس با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت های بیماران کرونایی در این شهرستان، تصریح کرد: مجبور به انتقال امکانات و تجهیزات مراکز درمانی دیگر شهرها به گنبدکاووس یا اعزام بیماران به آن شهر ها هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ستاد مقابله با کرونا شهرستان گنبدکاووس شهرستان گنبد گنبد کاووس محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور