Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:50:03 GMT

کشف کلاهبرداری ۲۳ میلیارد ریالی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۴۳۷

کشف کلاهبرداری ۲۳ میلیارد ریالی در یزد

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در پی شکایت نماینده یک کارخانه فولاد مبنی بر کلاهبرداری فردی از این واحد و بارگیری بدون مجوز بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده و انجام تحقیقات لازم خودرو حامل این محموله را در خروجی استان شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به دستگیری راننده تریلی که متهم این پرونده بود گفت: وی به کلاهبرداری و بارگیری بدون مجوز ۲۳.۵ تن میلگرد از این کارخانه با استفاده از اسناد و مدارک جعلی اعتراف کرد.

بهدانی‌فرد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله را این میزان برآورد کردند یادآور شد: محموله کشف شده به کارخانه فولاد تحویل شد و کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

یزد در حال حاضر دومین استان معدنی، چهارمین استان توسعه یافته صنعتی و هشتمین استان برتر کشور در زمینه صادرات است.

اغلب سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی یزد در دشت یزد - اردکان قرار دارد و حدود یک میلیون نفر از یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان در این دشت مستقر و در شهرستان های تفت، مهریز،یزد، اشکذر، میبد و اردکان مستقر هستند. 

برچسب‌ها یزد کلاهبرداری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کلاهبرداری انتظامی یزد کلاهبرداری انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران