Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد افشار، شهردار منطقه۲۰، با بیان اینکه اجرای طرح خیابان کامل برای نخستین بار در بلوار شهدای ایرانیت انجام شده، گفت: این خیابان که در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) واقع شده است، در راستای الویت دهی به حمل و نقل انسان محور و توسعه حمل و نقل پاک با طراحی سه مد پیاده، دوچرخه و سواره در سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: البته در حال حاضر نیز شهروندان از این خیابان می کنند و بخش های باقیمانده نیز تا پایان نیمه اول سال تکمیل خواهد شد.

افشار با بیان اینکه بخش هایی از فونداسیون، کف پوش و روشنایی طرح باقی مانده، افزود: شهرری در افق این برنامه، دارای موقعیت پیشتاز در گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی تهران است که با ایجاد زنجیره یکپارچه خدمت رسانی، مقصد زائران و گردشگری داخلی و خارجی برای زیارت، اقامت، گردش و تفریح خواهد بود.

شهردار منطقه ۲۰ اضافه کرد: در این راستا، شهر ری به عنوان قطب صنایع و مشاغل دانش بنیان جنوب کلانشهر تهران مطرح است و از این راه به توسعه درون زای اقتصادی و کسب حداکثری منابع پایدار دست پیدا می‌کند. همچنین این طرح، تعهد به سازگاری با محیط زیست و کاهش انواع آلودگی ها، زیست بومی پاک و پایدار نیز برای همگان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: پیست پیاده روی استاندارد و مسیر درجه یک دوچرخه به طول ۱۵۰۰متر در دو طرف این محور تامین شده است. این مسیر دوچرخه به رینگ دوچرخه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مترو شهر ری متصل خواهد شد.

افشار طراحی و توسعه فضای سبز به وسعت دو هزار مترمربع در این مسیر را از دیگر مزیت های این طرح برشمرد و عنوان کرد: هدایت آب های سطحی از بالا دست به پایین دست با استفاده از لوله پلی اتیلن غلاف در بتن در طول مسیر ۱۵۰۰ متری و در ضلع شرقی و غربی خیابان اجرا شده و روشنایی فضای خیابان به صورت استاندارد و با استفاده از چراغ های پایه متوسط و متناسب با پیاده روی افراد تامین و نیمکت های پارکی نیز در طول مسیر تعبیه شده است.

«خیابان کامل» در علم مهندسی ترافیک و برنامه ریزی، برای معابر شهری طراحی شده تا موجب بهبود امنیت، کاهش هزینه‌های حمل ونقل و ارائه راه حل های جایگزین برای خودروهای شخصی شود.  

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.  

کد خبر 4963729

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران ویروس کرونا آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هفته قوه قضاییه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری سیدابراهیم رئیسی مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر؛ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات از پروژه عمرانی فاز اول مرکز داده پیام در منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

در این مراسم محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک با اشاره به اینکه پروژه مرکز داده پیام از ابتدای تیر سال گذشته آغاز شده و ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، درباره این پروژه گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز داده پیام افزایش ظرفیت مراکز داده، ارائه خدمات تجمعی به سازمان‌های بزرگ صاحب داده؛ مانند: بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و تسهیل دسترسی به خدمات پایگاه داده از طریق خدمات ابری و سرورهای اختصاصی است.

وی در بخش دیگری از این مراسم با تاکید بر اینکه آسیاتک در ساخت فاز نخست این مرکز داده، ۹هزار میلیارد سرمایه‌گذاری کرده است، درباره آن تصریح کرد: این مرکز داده ۵۵۰ رکی با ظرفیت هر رک ۶ کیلووات در محدوده‌ای به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است. توان برق کل فاز اول این پروژه، پنج هزار کیلووات است و ۶ دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت هر دستگاه ۱۶۷۵ کیلووات و ۱۲ دستگاه UPS که توان هر یک از آنها ۶۰۰ کیلووات است برای تامین برق این مرکز داده طراحی و تعبیه شده است. مرکز داده پیام در رده ۳ استاندراد TIA-۹۴۲ قرار دارد و سطح افزونگی سیستم الکتریکال آن N+۱ است.

مدیرعامل آسیاتک در بخش دیگری از این مراسم به معرفی مراکز داده میلاد، میرعماد، آزادگان و رایمون پرداخت.

معاون وزیر ارتباطات نیز در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد؛ با بیان اینکه پیام همیشه به عنوان یک منطقه برای ایجاد قطب داده مطرح مورد توجه است، توضیح داد: راه‌اندازی مرکز داده در اولویت وزارتخانه است، هدف این است که با به حداقل رساندن فرآیندها، مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه توسعه این مراکز را برطرف کنیم.

اکبر قنبرپور، مدیرعامل مرکز ویژه اقتصادی پیام دباره تمهیدات انجام گرفته برای استقرار مراکز داده در این منطقه گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ شرکت به این مرکز اضافه و در مجموع، اکنون ۱۶ واحد در قطب مرکز داده پیام مشغول فعالیت هستند. 2 نیروگاه برای ارائه خدمات به شرکت‌های مرکز داده فعال شده‌اند که امکان تامین برق را به‌صورت مستقیم برای متقاضیان فراهم کرده است.

کد خبر 6088469

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه