Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین خبرهای گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان در روز چهارشنبه یازدهم تیر در قالب یک بسته خبری آماده شده است.

دیده شدن حمید معصومی‌نژاد در دوربین شبکه Ruptly حین تهیه گزارش موبایلی + فیلم

بلعیدن جوجه اردک توسط حواصیل به صورت زنده + فیلم

تاریخچه همه‌چیز خواری چینی‌ها / غذا‌هایی که یک دنیا را اسیر خود کرده اند + فیلم

۱۹ کشته و ۱۱ زخمی در انفجار یک کلینیک در تهران/ تکذیب وجود مواد رادیواکتیو در محل انفجار توسط حریرچی + فیلم

اولین صحبت‌های یکی از نجات یافتگان انفجار کلینیک سینا اطهر + فیلم

نگاهی به ساختمان کلینیک سینا اطهر پس از وقوع حادثه مرگبار/ پرت شدن کپسول‌های اکسیژن به خانه‌ همسایه‌ها پس از انفجار + فیلم

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدترین اخبار حیات وحش انفجار در خیابان شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE

طبق گزارش‌ها خروج اجباری وینس مکمن از WWE تاثیری بر روابط او با راک، جان سینا و دونالد ترامپ نداشته است.

وینس مکمن، مالک سابق WWE و مدیر اجرایی سابق هولدینگ TKO (کمپانی مادری که مالکیت UFC و WWE را خرید) چند ماه پیش و به دنبال حواشی مربوط به یک پرونده قضایی از سمت خود کنار گذاشته شد.

طرفداری | طبق گزارش‌های قبلی، افراد برجسته در هیئت مدیره TKO اتهامات مطرح شده علیه وینس مکمن را جدی گرفتند و تصمیماتی سخت گیرانه را در این رابطه اعمال کردند. آنها وینس مکمن را از کمپانی اخراج کردند و از سوپراستارها خواسته شد که از ذکر نام او خودداری کنند. مثال دیگری از این محدودیت‌ها به بازی WWE2K24 برمی‌گردد، جایی که وینس مکمن به طور کلی از بخش Showcase بازی حذف شد. اکنون گزارش جدید NBC حاکی از آن است که وینس مکمن پس از بازنشستگی از WWE روزهای خوبی را سپری می‌کند. طبق این گزارش وینس به تازگی از یک سفر چند روزه به ایتالیا به همراه 7 گربه خود برگشته است.

وینس با راک، جان سینا و دونالد ترامپ ارتباط دارد

این گزارش در ادامه اشاره دارد که وینس مکمن همچنان روابط صمیمی خود را با راک و جان سینا که در میان هواداران کشتی کچ به عنوان 2 نفر از افراد اورجینال وینس شناخته می‌شوند حفظ کرده و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و دوست قدیمی او نیز همچنان با مالک سابق WWE در ارتباط نزدیک است.

وینس مکمن پس از استعفای خود با دواین "د راک" جانسون و جان سینا در ارتباط بوده است. این دو سوپراستار هالیوود، دو تا از موفق‌ترین پروژه‌های WWE نیز به شمار می‌روند.

در ادامه این گزارش آمده است:

به ادعای 2 نفر از نزدیکان وینس مکمن، او همچنان با دونالد ترامپ نیز ارتباط نزدیکی دارد. این دو میلیاردر به طور مرتب با یکدیگر در تماس هستند و البته گفته نشده که آنها در چه مواردی صحبت می‌کنند. شخصی دیگر که از نزدیکان وینس مکمن است اظهار داشته که گفت‌وگوهای وینس و ترامپ ارتباطی با مشکلات قضایی آنها ندارد و وینس به دنبال گرفتن مشاوره حقوقی از ترامپ نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین