Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت: «بر خلاف هیاهوی مخالفان سرسخت برجام، همه طرف‌ها باید به حفظ آن و اجرای تعهدات‌شان پایبند بمانند. گرچه اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا به جلسه شورای امنیت محدود نخواهد شد اما تکرار تجربه انزوای دو سال پیش ترامپ برای پمپئو نشانه‌ای بزرگ برای معارضان برجام است اگر انصاف پیشه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط علی بیگدلی: جلسه شورای امنیت به نفع ما تمام شد پشتیبانی 14 عضو شورای امنیت از برجام و قطعنامه 2231، نمایش شکست مجدد سیاسی آمریکا در برابر ایران بود شکست آمریکا در شورای امنیت نشانه‌ی افول آمریکا است اعضای شورای امنیت از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران حمایت نمی کنند انزوای آمریکا در شورای امنیت/ وزیر خارجه آمریکا مجبور به ترک زودهنگام جلسه شد ظریف کدام سخنان دکتر مصدق را در جلسه شورای امنیت گفت؟ + متن کامل سخنرانی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شورای امنیت برجام دونالد ترامپ محمود واعظی مایک پمپئو سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد

جلسه شورای امنیت با موضوع بررسی پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی با درخواست این رژیم، برگزار شد اما با وجود تلاش‌های انگلیس و کشورهای غربی این جلسه بدون هیچ بیانیه‌ای در محکومیت ایران به پایان رسید.

دریافت 27 MB

خبرنگار: امیر توانا / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • ویدیو/ شکست اسرائیل در شورای امنیت؛ ایران محکوم نشد