Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:45:01 GMT

تلاش دولت ساخت مسکن برای مصرف کننده اصلی است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۶۱۰

تلاش دولت ساخت مسکن برای مصرف کننده اصلی است

فرزانه صادق‌مالواجرد عصر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرسازی کردستان اظهار داشت: زمین‌هایی که ارزان قیمت است نباید به بهانه اجرای طرح اقدام ملی مسکن افزایش قیمت پیدا کند در این صورت به اهداف طرح نمی‌رسیم.

وی  با بیان اینکه برای مواجه و پاسخگویی به این نیاز جمعیت باید تغییراتی در روش‌ها ایجاد شود، افزود: در این راستا قبل از نسخه‌پیچی باید برنامه‌ریزی‌های شهری مناسب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق‌مالواجرد اضافه کرد: ساخت و سازها باید در مناطقی که به محدوده شهری اضافه می‌شود به مخاطب و مصرف‌ کننده اصلی برسد و چرخه و روال قانونی آنها طی شده و حتی اگر لازم است زمان برای ساخت و سازها معین شود.

وی با اشاره به اینکه تقریبا هیچکدام از تعاونی‌های مسکن استان کردستان در محدوده شهری قرار ندارد، یادآور شد: تعدد تعاونی مسکن در جامعه باید حساسیت را بیشتر کند و در این راستا اعضای تعاونی‌ها شناسایی شوند که این امر به بررسی دقیق‌تری نیاز دارد.

صادق‌مالواجرد گفت: نمی‌توان همه را به یک چشم دید و گفت عده‌ای با هدف زمین‌ خواری وارد این تعاونی‌ها شده‌اند بنابراین نیاز به بررسی بیشتری در این خصوص است.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اگر با کمی تغییر در طرح‌های جامع در هر شهری بتوان به هدف این طرح‌ها (ساخت مسکن) رسید ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

وی در رابطه با وضعیت تپه کوچکه ره‌ش یا سنگ سیاه سنندج اظهار داشت: هیچ ساخت و سازی در این تپه نباید انجام گیرد کما اینکه با تدبیر استاندار کردستان از ساخت و ساز هم ممانعت شده است.

وی اضافه کرد: اگر در رابطه با این تپه طرحی ارائه می‌شود باید پیوست‌های آن بررسی شود و فعالیت عمومی در آنجا انجام شود که مانعی برای حضور مردم هم نباشد.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی استانداری کردستان طرح ملی اقدام مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان؛ از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

نوکانی گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغال‌زایی، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

کد خبر 746679

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • تخلف در ساخت و ساز شهری در قم
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!