Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:02:11 GMT

صلح در سوریه به دست خواهد آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۷۵۱

صلح در سوریه به دست خواهد آمد

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ایران، روسیه و ترکیه درباره تداوم هماهنگی بین سه کشور ضامن فرایند آستانه با تمرکز بر کاهش تنش، فرایند سیاسی و امدادرسانی بشردوستانه توافق کردند صلح در سوریه به دست خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد جواد ظریف» پس از نشست مجازی سران ایران، روسیه و ترکیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «اجلاس سران فرایند آستانه که به صورت مجازی به میزبانی رییس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شد، پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر امور خارجه افزود: «طرف‌ها درباره تداوم هماهنگی بین سه کشور ضامن فرایند آستانه با تمرکز بر کاهش تنش، فرایند سیاسی و امدادرسانی بشردوستانه توافق کردند. صلح در سوریه به دست خواهد آمد.»

نشست مجازی سران کشورهای ضامن عضو روند آستانه امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس جمهوری در این نشست با بیان اینکه روند آستانه به عنوان تنها روند موفق در کمک به حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه دستاوردهای زیادی کسب کرده است، گفت: اقدامات نامشروع و غیرانسانی آمریکا هیچ خللی در اراده کشورهای دوست و متحد سوریه ایجاد نخواهد کرد.

رییسان جمهوری کشورهای ضامن صلح روند ‌آستانه بر ضرورت فراهم کردن دسترسی بشردوستانه سریع، امن و بلامانع در سراسر سوریه برای تسکین آلام مردم سوریه تأکید کردند و از جامعه بین‌الملل خواستند به دور از تبعیض، سیاسی‌ کاری و پیش شرط، کمک‌های خود به تمام سوری‌ها را افزایش دهند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد