Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر و با تداوم روند افزایشی موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود بر ضرورت استفاده از ماسک در مجامع عمومی و بیرون از خانه تاکید کرده و از مسئولان برای بی توجهی به این موضوع گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ماسک نزدن مسئولان کشوری را باعث ترغیب جوانان برای ماسک نزدن و در نتیجه افزایش تلفات ناشی از این ویروس در کشور دانستند.

شب گذشته برای اولین بار تصویری از ایشان در فضای مجازی منتشر شد که هنگام حضور در جلسه کاری برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و ابتلا به این ویروس از ماسک استفاده کردند.

بیشتر بخوانید

#من_ماسک_می‌زنم / تبعیت کاربران از صحبت‌های رهبر انقلاب تصویری از ماسک‌زدن رهبر انقلاب در جلسات کاری

تصویر منتشر شده از این اقدام رهبر انقلاب واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت؛ آن‌ها با داغ کردن هشتگ «من ماسک می‌زنم» اعلام کردند که برای عمل به دستور، ولی فقیه از این به بعد تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور، ماسک می‌زنند.

کاربران رهبر انقلاب را به عنوان الگویی برای مردم در زمینه رعایت نکات بهداشتی معرفی کرده و عمل به سفارش ایشان برای استفاده از ماسک را ولایتمداری دانستند.

آن‌ها ماسک نزدن و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این برهه حساس را نوعی حق‌الناس معرفی کرده و برخی از کاربران حتی عکس نمایه حساب کاربری خود را تغییر داده و تصویری مرتبط با رعایت نکات بهداشتی را جایگزین آن کردند.

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران با هشتگ «من ماسک می‌زنم» را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب رهبر معظم انقلاب ماسک بهداشتی رعایت نکات بهداشتی ویروس کرونا رهبر انقلاب من ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ تولد رهبر انقلاب در شناسنامه ۲۴ تیرماه ۱۳۱۸ ثبت شده است اما، آنگونه که ایشان در یکی از دیدارهایشان فرموده اند تاریخ تولد صحیح‌‎شان روز ۲۹ فروردین است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۱۸ در مشهد به دنیا آمدند. در همین راستا امروز، روز تولد ایشان است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896484

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸