Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تسنیم نوشت:دبیر فدراسیون فوتبال مربی تیم فوتبال پرسپولیس خواست بین تیم باشگاهی‌اش و فعالیت در تیم ملی یکی را انتخاب کند.

 

کریم باقری به خواسته مهدی محمدنبی صبح امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا در مورد نحوه همکاری‌اش با تیم ملی تصمیم‌گیری شود. در این نشست دبیرکل فدراسیون رسما از کریم باقری خواست برای حضور در کادرفنی تیم ملی از تیم پرسپولیس جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حقیقت فدراسیون فوتبال از باقری خواسته از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را باید انتخاب کند و امکان کار همزمان در این دو تیم ممکن نیست.

 

در این بین تیم ملی قرار نیست تا پایان این فصل از بازی‌های لیگ برتر اردویی داشته باشد و باقری این فرصت را دارد که در 8 بازی باقی مانده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما بعد از آن برای کار در تیم ملی باید با پرسپولیس خداحافظی کند.

 

مربی پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی در مورد این موضوع نگرفته و برای اتخاذ تصمیم نهایی‌اش زمان خواسته است، البته احتمال اینکه باقری با تیم ملی همکاری کند خیلی زیاد است چرا که فدراسیون فوتبال قرار شده قرارداد وی را آماده کند تا به زودی به امضای طرفین برسد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی، فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد با طرح پیشنهادی به کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی در چمن مصنوعی را برای تیم های ملی ممنوع کند.

طرفداری | امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ترکمنستان از زمین چمن مصنوعی استادیوم شهر عشق آباد متعجب شد و گفت: با این شرایط آب و هوایی تصور می کرده که زمین چمن استادیوم این شهر طبیعی است.

به نقل از خبرورزشی، حالا از اردوی تیم  ملی خبر می رسد، فدراسیون فوتبال ایران می خواهد طرحی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهد که از این پس بازی در چمن مصنوعی در بازی های ملی ممنوع شود.

این طرح دو سالی است که در ایران هم اجرایی شده است و تیم های لیگ برتری حق ندارند در زمین چمن منصوعی از حریفان خود پذیرایی کنند، چون بازی دراین زمین ها خستگی و مصدومیت بازیکنان را تشدید می کند.

در ایران بازی های مس رفسنجان و نساجی در چمن مصنوعی برگزار می شد که بعد از طرح فدراسیون فوتبال چمن مصنوعی شهر رفسنجان و قائمشهر جمع شد و اکنون استادیوم هر دو شهر به چمن طبیعی مجهز شده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال