Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

ردپای مدیر پیشین استقلال در قراردادهای خارجی

با پیگیری رسانه‌ها به نقل از آی اسپورت، حالا دیگر مردم انتظار دارند قراردادهای عجیب خارجی در تیم ملی و باشگاه‌ها بررسی شود و با پیگیری نهادهای نظارتی، این اتفاق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شنیده می‌شود بابت قراردادهای سال‌های گذشته، یکی از مسئولان باشگاه استقلال و معاونش باید توضیح بدهند و بازخواست شوند. این مدیر باید بتواند نهادهای نظارتی را بابت قراردادهای پراز معمایی که در گذشته منعقد کرده، توجیه و سپس راضی کند. گفته می‌شود حداقل دو قرارداد با امضای این فرد و معاونانش در دست بررسی است که ارقام آن با توجه به بودجه و امکانات باشگاه، هیچ توجیهی ندارد. مدیران باشگاه‌ها معمولا تمام مشکلات مالی را به گردن مدیران قبل از خودشان می‌اندازند اما توضیح نمی‌دهند که چرا در این شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای ارز، قراردادهای عجیب می‌بندند؛ قراردادهایی که به شدت «دلال‌پسند» است!

بشیکتاش و مذاکره برای انتقال قدوس

باشگاه بشیکتاش ترکیه مذاکراتش برای جذب سامان قدوس مهاجم ایرانی و 26 ساله تیم آمیان فرانسه را آغاز کرد. به گزارش فاناتیک، بشیکتاش که در پایان فص برای ایجاد تغییر بزرگی در ترکیب تیم خود برنامه دارد، بیشتر توجه و تمرکزش روی خط حمله و بخش تهاجمی است. این تیم علاوه بر پاپیس سیسه که از آلانیا اسپور به خدمت می گیرد نام دیگری را نیز در لیست مورد علاقه اش برای فصل آینده قرار داده است. براساس گزارش ها بشیکتاس مذاکرات برای انتقال قدوس را آغاز کرده است.

این فوتبالیست 26 ساله 2 سال پیش از تیم سوئدی استروسند با 4 میلیون یورو به آمیان منتقل شد و در 35 بازی 5 گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رساند. بشیکتاش حاضر این بازیکن را که تا سال 2023 با آمیان قرارداد دارد به طور قرضی به ترکیب تیمش اضافه کند. قدوس علاوه بر بازی در خط حمله توانایی بازی کردن در پست های کناری بخش تهاجمی را دارد.

پشت پرده اعتراض مشترک بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس دو روز پیش در یک اقدام مشترک در صفحه اینستاگرام خود به مشکلات مالی اعتراض کردند آن هم در شرایطی که تا اینجای فصل نزدیک به ۷۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. همین مسئله تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت، اینکه چرا سرخپوشان باید با وجود این میزان دریافتی باز هم اعتراض و حتی باشگاه‌شان را تهدید کنند.

واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس در دو فصل اخیر یکسری جریمه‌ها برای بازیکنان در نظر گرفته که بیشتر آنها به زمان قبل از مدیریت محمد‌حسن انصاری‌فرد در این باشگاه برمی‌گردد. با روی کار آمدن انصاری‌فرد در پرسپولیس، بازیکنان این تیم از وی درخواست می‌کنند که این جریمه‌ها بخشیده شود و او هم می‌پذیرد.

چنین خواسته‌ای از رسول‌پناه هم مطرح می‌شود که اتفاقا با موافقت وی هم همراه می‌شود اما در حال حاضر که زمان پرداختی بخشی دیگر از قرارداد سرخپوشان است، فرامرز دیناروند مدیر امور مالی و اداری باشگاه پرسپولیس و محمد پاشا ذی‌حساب این باشگاه تصمیم گرفتند جریمه‌ها را لحاظ کرده و از حساب سرخپوشان کسر کنند.

تمرین انفرادی بیرانوند به دستور مربی آنتورپ

علیرضا بیرانوند که از امروز (چهارشنبه) رسما بازیکن باشگاه آنتورپ بلژیک محسوب می‌شود دیگر اجازه ندارد در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و از این رو قرار است تمرینات خود را به صورت انفرادی در یکی از ورزشگاه‌های تهران انجام دهد. دیشب مربیان باشگاه آنتورپ برنامه تمرینی خاصی را برای بیرانوند ارسال کردند تا پیش از سفر به بلژیک از نظر بدنی آمادگی‌اش را حفظ کند. البته در این خصوص مسئولان پرسپولیس درصدد هستند که با نامه نگاری با فیفا و باشگاه آنتورپ مجوزهای لازم برای ادامه حضور بیرانوند در پرسپولیس را اخذ کنند.

فدراسیون به کریم؛ یا پرسپولیس یا تیم ملی

کریم باقری به خواسته مهدی محمدنبی صبح امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا در مورد نحوه همکاری‌اش با تیم ملی تصمیم‌گیری شود. در این نشست دبیرکل فدراسیون رسما از کریم باقری خواست برای حضور در کادرفنی تیم ملی از تیم پرسپولیس جدا شود.

در حقیقت فدراسیون فوتبال از باقری خواسته از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را باید انتخاب کند و امکان کار همزمان در این دو تیم ممکن نیست. در این بین تیم ملی قرار نیست تا پایان این فصل از بازی‌های لیگ برتر اردویی داشته باشد و باقری این فرصت را دارد که در 8 بازی باقی مانده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما بعد از آن برای کار در تیم ملی باید با پرسپولیس خداحافظی کند.

مربی پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی در مورد این موضوع نگرفته و برای اتخاذ تصمیم نهایی‌اش زمان خواسته است، البته احتمال اینکه باقری با تیم ملی همکاری کند خیلی زیاد است چرا که فدراسیون فوتبال قرار شده قرارداد وی را آماده کند تا به زودی به امضای طرفین برسد.

معنی‌دار؛ سید علی داور شهرخودرو – گل گهر

بعد از آنکه در بازی فولاد و استقلال مهدی سیدعلی داور بازی علی کریمی و عارف غلامی دو بازیکن آبی ها و همچنین فرهاد مجیدی را از زمین اخراج کرد، مسئولان استقلال در مصاحبه‌های خود موضع‌گیری های تندی علیه داور بازی داشتند. آنها همچنین اتهام هایی را نیز به سیدعلی وارد کردند.

همان روزها بود که کمیته داوران به حمایت از سیدعلی پرداخت و اعلام کرد که ادعاهای فرهاد مجیدی را پیگیری می‌کند و حالا این کمیته با دادن قضاوت دوباره به این داور باتجربه به نوعی پاسخ استقلالی‌ها را داده و تصمیمات او در دیدار با فولاد را تایید کرده است.

بر اساس تصمیم دپارتمان داوری مهدی سیدعلی در هفته بیست و سوم مسابقه گل‌گهر سیرجان و شهرخودروی مشهد را قضاوت می‌کند. این در حالی است که معمولا وقتی داوری اشتباه می‌کند از سوی کمیته داوران چند هفته به او قضاوت نمی‌دهند. اما با این تصمیم مشخص است که مسئولان داوری کشور عقیده دارند تصمیمات سیدعلی در مسابقه فولاد و استقلال درست بوده است.

دیاباته قول داده پنجشنبه صبح تهران باشد

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که برای به دنیا آمدن فرزند سومش به کشور فرانسه سفر کرده ، قرار شده که روز پنجشنبه به ایران برگردد و در تمرینات تیمش شرکت کند. درباره او اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است به ایران برنگرددد.

کاظم قیم مدیر روابط بین الملل استقلال درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته برای بازگشت به تهران گفت: «دیاباته و مدیربرنامه هایش به ما تعهد و تضمین دادند که با پرواز بامداد پنجشنبه این بازیکن به تهران برگردد و ما هم روی قول آنها حساب کردیم. از این رو برای او بلیت برگشت از فرانسه نیز رزرو کردیم و بعید است مشکلی برای بازگشت او وجود داشته باشد.»/ آی اسپورت

شایعه در لیگ یک؛ بازی با 7 کرونایی!

در شروع دوباره بازی‌های لیگ یک شاهد یک نتیجه عجیب در بازی آلومینیوم اراک – علم و ادب تبریز بودیم. بعد از نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد؛ 7-0 به سود تیم آلومینیوم اراک خبر رسید 7 بازیکن تیم علم و ادب به کرونا مبتلا بوده‌اند و در چنین شرایطی به میدان رفته‌اند! گفته می‌شود یکی از بازیکنان هم به دلیل سرفه‌هایی که در جریان بازی داشت توسط سرمربی تعویض شده است. البته طبق قانون و پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری بازی‌ها بازیکن کرونایی نباید در ترکیب تیم به میدان برود اما علم و ادبی‌ها مدعی شده‌اند نتایج تست پزشکی بعد از بازی به دست آنها رسیده است و به واقع بعد از مسابقه متوجه شده‌اند 7 بازیکن آنها مبتلا به کرونا بوده‌اند. آنها حتی از سازمان لیگ خواسته بودند اجازه دهند نتایج تست پزشکی مشخص شود و بعد از این برای بازی با آلومینیوم اراک برنامه‌ریزی کنند که سازمان لیگ این درخواست را قبول نکرد که این ادعای باشگاه علم و ادب تبریز است. هر چند که تست‎ها باید زودتر از نزدیک به زمان برگزاری بازی‌ها از تیم گرفته می‌شد و نتایج در اختیار سازمان لیگ قرار می‌گرفت. در این بین یک نکته مهم مجهول است؛ تیم‌ها باید زودتر از شروع برگزاری بازی نتایج تست پزشکی را به فدراسیون فوتبال اعلام می کردند و اگر بازیکنان علم و ادب نتایج تست خود را به فدراسیون فوتبال ارایه نداده بودند چگونه مجوز برگزاری این بازی صادر شد؟/ آی اسپورت

351 / 351 استقلال پرسپولیس لیگ یک بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شیخ دیاباته سامان قدوس علیرضا بیرانوند کریم باقری مهدی محمدنبی سیدمهدی سیدعلی شهرخودرو گل گهر سیرجان علم و ادب تبریز آلومینیوم ارا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ یک بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شیخ دیاباته سامان قدوس علیرضا بیرانوند کریم باقری مهدی محمدنبی سیدمهدی سیدعلی شهرخودرو گل گهر سیرجان علم و ادب تبریز فدراسیون فوتبال نتایج تست علم و ادب تیم ملی بازی ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق