Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، پارلمان آلمان (بوندستاگ)، امروز (چهارشنبه) قطعنامه‌ای علیه طرح اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.

بوندستاگ این قطعنامه را با اکثریت آرا به تصویب رسانده اما از تهدید به اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی اجتناب کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پارلمان آلمان گفته تهدید تل‌آویو با تحریم‌ «هیچ تأثیر سازنده‌ای» نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان آلمان امروز در حالی این قطعنامه را تصویب کرد که دولت ائتلافی این کشور روز یکشنبه این هفته از تهیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای علیه این اقدام رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

در این سند آمده بود که الحاق مناطق فلسطینی در کرانه‌باختری رود اردن به اسرائیل و گسترش شهرک‌های یهودی‌نشین در این منطقه، «خلاف قوانین بین‌المللی» است.

دولت آلمان در این پیش‌نویس از تل‌آویو خواست، در تصمیم خود تجدیدنظر کند، زیرا چنین اقدامی پیامدهای ناخوشایندی برای روند صلح در غرب آسیا و ثبات منطقه‌ای خواهد داشت.

کابینه تل‌آویو پیشتر وعده داده بود روز یکم جولای (امروز) تاریخ اجرای طرح اشغال خواهد بود. این در حالی است که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که احتمالاً این طرح در این تاریخ اجرا نشود.

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، سی درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

انتهای پیام/

104 / 361 کرانه باختری اشغال کرانه باختری فلسطین نابودی اسراییل بوندستاک تحریم اسراییل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرانه باختری اشغال کرانه باختری فلسطین نابودی اسراییل تحریم اسراییل رژیم صهیونیستی پارلمان آلمان کرانه باختری تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند

به گزارش خبرآنلاین، زاهر جبارین، قائم مقام رهبر جنبش حماس در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش خاطرنشان کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد ندارد جنگ را متوقف کند و این رژیم را به سمت نابودی و زوال سوق می‌دهد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، زاهر جبارین در ادامه گفت خانواده‌های اسرای صهیونیست باید بدانند که نتانیاهو برای آزادی فرزندانشان جدیتی ندارد و اگر داشت، این کار را می‌کرد.

وی همچنین تصریح کرد بزرگترین دلیل و گواه بر عدم جدیت نتانیاهو، اخبار درز شده به بیرون است که نشان می‌دهد او هیچ اختیاری به هیئت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی نداده است.

به گزارش ایسنا این رهبر جنبش حماس در ادامه تاکید کرد قدس و کرانه باختری در مرکز نبرد طوفان الاقصی قرار دارند به همین دلیل کابینه رژیم صهیونیستی قصد دارد نبرد بر سر آن‌ها را به نفع خود یکسره کند.

زاهر جبارین ادامه داد کرانه باختری در مقابل جنایتکاران خواهد ایستاد و ملت فلسطین به رغم تمامی جنایات و خونریزی‌ها در سرزمین خود ثابت و پایدار خواهد بود.

وی اظهار کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین باید در کنار ملت خود ایستاده و موضعی واضح و روشن در حمایت از آن‌ها در نبرد وجودی خود اتخاذ کند.

زاهر جبارین در پایان تاکید کرد که ملت فلسطین در کرانه باختری برای ماندن در سرزمین خود دست به نوآوری و خلاقیت خواهد زد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896675

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم