Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با سرپرست خبرگزاری شبستان در البرز تفاهم نامه همکاری در زمینه مشارکت و هم افزایی رسانه ای منعقد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی» با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز که چهارشنبه ۱۱ تیر با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده بهینه از ظرفیت های رسانه ها در مقابله با جنگ رسانه، تفاهم نامه همکاری با سرپرست خبرگزاری شبستان در البرز منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز طی این دیدار گفت: خبرگزاری شبستان در البرز یکی از رسانه های همراه و متعهد در بحث انتشار اخبار استان است به ویژه ارتباط منسجم با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یکی از شاخص های این خبرگزاری تلقی می شود.

 

وی توضیح داد: این تفاهم نامه همکاری به منظور استفاده از ظرفیت های طرفین در جهت اطلاع رسانی اخبار و به ویژه انتشار فعالیت دلاورمردان عرصه بسیج و سپاه در عرصه های مختلف حفظ و صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت رسانی است. 

 

عبدالملکی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری شبستان در البرز در زمینه آموزش های دوره هر مسجد یک خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرگزاری شبستان در البرز به منظور روند برنامه آموزشی خبرنگاران افتخاری مساجد می تواند از اساتید رسانه مجموعه فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بهره مند گردد.

 

« مهدیه دانایی» نیز طی این نشست مطرح کرد: خبرگزاری شبستان در البرز از هیچ تلاشی در بحث پوشش اخبار مرتبط با فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز دریغ نمی کند و همواره در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های آن مجموعه اهتمام دارد. 

 

نماینده خبرگزاری شبستان در البرز خاطرنشان کرد: موضوع و محور اصلی این خبرگزاری در سال جاری برمبنای آموزش نیروهای افتخاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است و در این مسیر از ظرفیت های فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز استقبال می کند. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان در البرز سپاه امام حسن مجتبی ع تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشورها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

کد خبر 6085737

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت